HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Ülőháború a tanáriban

2009.12.23. 19:49 pankablogja

Végre szünet!!!!

De ma azért még volt suli.:( Reggel jó korán akartam kelni, hogy megnézhessem a beérkezett cikkeket. Meg hogy elkészítsem a kiírtásra ítélt áldozataim listáját. Alig sikerült kimásznom az ágyból, de a listámat megcsináltam! (Szerettünk Sue, hol a nyavajába van az irományod???)
Az órák elhanyagolhatóak voltak, a műsor
tetszett, csak nem láttam belőle sokat.:( A fuvola egyenesen katasztrofális volt:( Aztán mentem apáért, mert 4-ig kapott kimenőt a buliba... Erre ő közli, hogy még jegyeket kell beírnia, segítsek neki diktálni. Hát jó. Mondom szépen a neveket, meg a jegyeket. Ekkor történt, hogy egy ominózus személy nevénél Gizi néni beszólt. Hirtelenjébe nem találtam radírt, amit hozzávághattam volna, de erre a szent célra a ping-pong labda is megfelel... Szóval közelharc bontakozott ki a tanáriban: Gizi néni + ofő (ja, ez a köszönet az elhagyott állatok visszaszolgáltatásáért...xd) vs ÉN. Nem tudom ki nyert, lehet, hogy ők (2 az 1 ellen: ez nem teljesen fair), de erre csak azt tudom mondani, hogy: lehet, hogy ezt a csatát elvesztettem, de a háborút még megnyerhetem!  
És tegnap volt ajándékozás (a Kinga húzott, kaptam WC-lánct.). Meg volt osztálybuli a Jégveremben, ami nagyon jó volt (szokás szerint). És kaptam a Bencétől egy fülbevalót!
 

Hát igen, ezt még tegnap írtam, csak közbe meghalt a blog.hu. Nem baj, azért vannak a problémák, hogy megoldjuk őket!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr821618862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fati/ma 2009.12.25. 12:07:03

Új füldbevaló: Méghozzá nem is akármilyet... mert ha ezt jellemezni kéne, azt mondhatnám, ez nem egy vécélánc, hanem egy vécécévécécévévé-lánc!

SzösziHusííí 2009.12.25. 22:34:02

én elküldtem az irományt :O

pankablogja 2009.12.26. 08:07:15

tudom, láttam:(
Írtam is neked vissza!
csak ezt még akkor alkottam, amikor még nem kaptam meg...

oFő 2009.12.27. 19:49:23

az ülőháborúra visszatérve: ne feledd, hogy tőlem kaptál muníciót egy fekete plüssbárány személyében. nem mernék veled huzamosabb ideig harcban állni - szegény örihari néninek is nehéz a sorsa.
ó, és köszönöm, hogy nem hagytad a teremben Rudolfo Valentinót.

pankablogja 2009.12.28. 09:47:38

Öri-hari igazából élvezi!:) Legalábbis múltkor ezt mondta...
Azt az aranyos fekete barit meg nem volt szívem hozzávágni senkihez...;)
Rudolfo Valentino meg az Ágó ötlete volt, én csak kiviteleztem!;)
süti beállítások módosítása