HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Régen mosolyogtam ennyit:)

2009.10.12. 18:41 pankablogja

Hát a mai nap egy nagyon jó nap volt! Na persze, nem az időjárástól virultam így ki, az enyhén szólva is fúújjj...
Kezd összeállni előttem az ÖTÖK, bár kicsit tartok is tőle, mert még soha nem házigazdáskodtam. És ha én borulok, mindenkit húzok magammal. (Emlékeztek, mint kilencedikben törin a dominó.)
De a mai nap legjobb pontja a magyaróra volt. Nem azért, mert Mallarmé annyira bejött volna, hogyismondjam... hááát a vázlatom is kissé hiányos még...:(  Fontosabb dolgokkal voltam elfoglalva. (Hogy is volt: "gondolatait magasabb szférába emelhette"? Na ki tudja, honnan idéztem?) Amúgy szerintem nem kell részleteznem, hogy mi dobott fel ennyire, ugyanis csak így név nékül: ofő egy jelentőségteljes pillantással, mosollyal és utána egy pirulással jelezte, hogy rájött, hogy észrevettem(/tük). Mondjuk, lehet, hogy kicsit feltűnő volt az örömködésünk a Renivel... De én tényleg nagyon örülök, ezek szerint mégis tudok örülni mások boldogságának. Nem is tudom mit kéne még ide írnom: talán csak annyit: Gratulálok!:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr141445669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2009.10.13. 09:30:49

köszönöm szépen! jól esett! :-)
rég volt ennyire kezelhetetlen a csoport, mint a tegnapi magyarórán...
ööö... ez egyébként a Mallarmé-bejegyzés?

pankablogja 2009.10.13. 20:18:08

szívesen:) tényleg szívből jött:)
hát ha ezzel kipipálhatom a Mallarmét: akkor igen;)
süti beállítások módosítása