HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Hajrá "nájlonok"!

2009.10.05. 19:54 pankablogja

Ma reggel 3:0-ra nyertek a csajok!!! Én aktívan részt vettem a szurkolásban ezzel segítve őket...;)
Megkaptam a debreceni eredményeket: csupán 24 oldal! Én nem tudom, hogy gondoltátok, de a női társadalom nevében kijelentem: nem akarunk ilyen különszámot!!! Úgyhogy továbbra is szeretettel várom Jutka néni táblázatát (ami remélem egy icipicit röviebb!).
És mélységesen csalódott vagyok, ugyanis 3(!)napja a kutya nem járt a blogomon, én meg minden este itt töröm magam...(igen, tudom, hogy a kötelező résszel kicsit el vagyok maradva..., bocsi). Szóval Sue, öri-hari2 van, és tudd meg: utállak paraszt! :):D /Jobbágy/

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr521429874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2009.10.05. 22:13:28

iggen?? :O na majd megtéplek :D

oFő 2009.10.06. 08:14:42

tiltakozom. igenis megnéztem tegnap is a blogodat, és tetszett A köpönyeg elemzése (de a Máté Debrecenbe küldése rész már kevésbé...). valamint én is lelkesen tiltakozom a Krétakor tatai református nemzeti sporttá való átvedlése ellen. éljen Churchill!

pankablogja 2009.10.06. 20:12:57

igen Sue? na majd meglátjuk! (Tudod: Te vagy itt a Jani???)
Pedig szerintem a Mátés rész tök jó lett:D őszíntén írtam akkor, bár amivel ma apa jött haza... szóval van egy kis elbeszélgetnivalóm a Tanárnővel!
süti beállítások módosítása