HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Nem szívás. Kihívás.

2010.09.15. 09:42 pankablogja

Éppen irodalomóra van, és a pad alatt wapozok!:)
Dehogyis, csak vicceltem.=)
Hétfőn volt az első olyan szalagavatós próbánk, amikor palotást is táncoltunk. Nagyon jó volt!:) Ezért szerettem néptáncolni. A palotás még mindig közelebb áll a szívemhez.:) De a keringő is kezd összeállni a fejemben. Bár pont abba a sorba kerültünk, amelyik a legnagyobbat szívja, nekünk a legnehezebb, egy csomószor helyet kell cserélnünk, hogy ugyanúgy álljunk, mint a többiek. Attila egész végig azt hajtogatta, hogy ez nem szívás, hanem kihívás.
Tegnap reggel voltam vezetni, visszaesve feleltem törin. Élmény volt látni, mennyire összetartó az osztály, ha az a cél, hogy én feleljek. Tesiórán kitúrtak a kapumból. Vesztettünk is! Úgy kellett nekik. Viszont a második meccset nyertük, és én is rúgtam egy gólt!=)
Holnap indulunk utolsó közös kirándulásunkra... várom is meg nem is. Épp most mondta a Tanár úr, hogy lehet kérvényezni az igazgatónál, hogy évet ismételhessünk. =) Hamar eltelt ez a pár év.:( Viszont mindjárt kicsöngetnek! Tschüß(i)!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr312297512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása