HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Mostanság.

2010.08.03. 21:41 pankablogja

Gyűrjük az intenzív törit! Kicsit néha uncsi, meg sokszor nem tudom, hogy merre járunk, és egyébként is 20.század a téma, amit u-t-á-l-o-k! De jól megvagyunk.:) Levivel megalapítjuk a Tatai Ruszin Kisebbségi Önkormányzatot, és halálra keressük magunkat, meg persze majd ingyér' utazunk kutatni az őseinket...
Úgy volt, hogy a hétvégén Kocson aratóbál lesz, sajnos végül ez elmaradt, úgyhogy Tatán pótoltunk, már aki jött teletömni magát mindenféle süteménnyel...:) Aztán hétfőn voltunk a Komáromi Monostori Erődben megnézni A muzsika hangját! Ez egy musical, amit nagyon szeretek, nem először láttam most. Azt hiszem, akkor szerettem meg színházba járni, amikor előszőr voltam ezen a darabon.:) Ja, az egyik törin összeszedtük Kisannával, hogy ősszel miket fogunk megnézni színházban. Összejött egy lista.:)
Ma meg megünnepeltük Kisanna 18.születésnapját törin, meg természetesen volt meglepibuli is délután, amit nem tudom, hogy mennyire lett meglepetés. Én a végén már annyit hazudoztam össze-vissza a ma délutánomról, hogy már ÉN belekavarodtam... Azért még1x: Boldog születésnapot Kisanna!!!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr472196901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Siky 2010.08.05. 00:49:35

Köszi az egész tegnapot! A meglepi buli tényleg meglepi volt. Nem sejtettem semmit. =)
Holnap...ma talizunk törin! Beviszem a csokit, ha nem felejtem el. Hogy legyen agy! ;)

pankablogja 2010.08.05. 21:21:16

tudom ám én, hogy azért lettél beteg, hogy ne kelljen adnod a csokidból!!!:D
gyógyulj meg hamar! uncsi volt nélküled.:(

Siky 2010.08.06. 18:10:42

Hát persze! Azóta meg is ettem mindet. ;)
Azért örülök, hogy ma nem kellett kimennem a házból. Volt egy "kis" zuhé.

Siky 2010.08.06. 18:12:39

Hát persze! Azóta meg is ettem mindet. ;)
Azért örülök, hogy ma nem kellett kimennem a szabadba. Volt egy "kis" zuhé.
süti beállítások módosítása