HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Gondol, gondol, gondol...

2010.03.28. 15:59 pankablogja

Mivel már elég régen jelentkeztem, gondolkodtam azon, hogy miről írjak... Aztán számoltam, és arra jutottam, hogy pont megvan az a 10 kötelező irodalmi bejegyzés, ami csütörtökig kell. Szóval akkor most inkább egy kis nyelvtan...

Gondolkodik: elmélkedik, bölcselkedik, töpreng, kontemplál, töri a fejét, filózik, mérlegel, latolgat, csikorognak az agytekervények...

Néz: figyel, lát, szemlél, kukucskál, vizslat, fixíroz, stíröl, pislog, bámul, szemeit ráfüggeszti...

Magas: toronymagas, óriási, nyurga, égimeszelő, atlétatermelő, colos, nyakigláb, létra, szép szál, mécsbél, zsiráfgondozó, villámhárító...

Buta: bugyuta, ostoba, hülye, fafejű, agyalágyult, kretén, sügérKE, analfabéta, dinnye, lüke, sükebóka...

Iskola: tanintézet, nevelőintézet, alma mater, oskola, isi, suli, REFI...

Ruha: öltözet, öltözék, cucc, viselet, köntös, gúnya, hacuka, szerelés, szerkó, ancug, ruci, cula, csomagolás, gönc, angolcsoport...

Feladat teljesítve.:) Hogy hogyan, azt nem az én feladatom eldönteni.

Egész nap angolozatm, meg angoloztam, és angoloztam... kicsit elegem lett belőle, úgyhogy csináltam egy adag citromos muffint...;) Szerintem finom lett... Most viszont hittan kiselőadást kell csinálnom Komáromi Csipkés Györgyből, így szabad perceimben Miska papi doktori disszertációját olvasgatom...XD Ja, és amiről még írni akartam: vége lett a zenei hétnek:(, nagyon jó volt, ezért eldöntöttem, hogy jövőre én is zenélek. Főleg mivel megszereztem egy bizonyos induló kottáját...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr261875084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankablogja 2010.03.28. 16:00:52

oké, tudom, hogy így nagyjából értékelhetetlen... de mostmár nincs energiám leszedni....:(

oFő 2010.03.29. 09:13:29

ne szedd le, csak egészítsd ki a stílusárnyalatokkal, és már jó is lesz!

és éljen a 2011-es zenei hét! alig várom.
süti beállítások módosítása