HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Ady Endre: Az Úr érkezése

2010.03.21. 16:34 pankablogja

Mikor elhagytak,
Mikor a lelkem roskadozva vittem,
Csöndesen és váratlanul
Átölelt az Isten.

Nem harsonával,
Hanem jött néma, igaz öleléssel,
Nem jött szép, tüzes nappalon
De háborus éjjel.

És megvakultak
Hiú szemeim. Meghalt ifjuságom,
De őt, a fényest, nagyszerűt,
Mindörökre látom.

Egész egyszerűen nem tudom kihagyni ezt a verset. Azt hiszem, ez a kedvencem Adytól. Amikor ezt a verset először olvastam egy történet jutott eszembe.

Egyik éjszaka egy férfinek volt egy különös álma. Azt álmodta, hogy a tengerparton együtt sétál Jézussal. A lábnyomok a férfi életútját ábrázolták. Az egyik pár lábnyom az övé, a másik Jézusé volt.
Mikor a férfi életének az utolsó szakaszához ért, visszatekintett az egész életére. Azt vette észre, hogy
életének legnehezebb időszakainál, csak egy pár lábnyom van a homokban, nem pedig kettő.
A férfit nagyon nyugtalanította a dolog, így Jézushoz fordult és ezt kérdezte: "
Uram! Te azt ígérted, hogyha melletted döntök, akkor egész életemen át velem leszel. De ahogy végignézem az életemet, a legnehezebb időszakoknál csak egy pár lábnyomot látok. Én ezt nem értem! Miért éppen akkor hagynál magamra, amikor a legnagyobb szükségem van rád!"
Jézus szelíd hangon így válaszolt:
"Drága gyermekem, Én szeretlek téged, és soha nem hagynálak magadra! A legnagyobb megpróbáltatások és szenvedések ideje alatt valóban csak egy pár lábnyomot láthatsz. De ez csak azért van, mert akkor a karjaimban hordoztalak."

 Nem tudok mit írni, szerintem ez mindent elmond. Sokszor hihetetlen, de Isten mindig ott van, amikor szükség van rá. Általában észrevétlenül, néha nem is tudatosul bennünk. Csak utólag, amikor visszatekintünk…

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr151856949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsyblogja 2010.03.22. 19:44:15

ez mennyire igaz.:)nagyon szeretem én is ezt a verset és ezt a történetet is.:)feltehetem én is a blogomra?

pankablogja 2010.03.23. 07:05:09

10Ft karakterenként;)

dehogyis, csak vicceltem...xD rakd fel nyugodtan!!!:)

SzösziHusííí 2010.03.23. 21:40:27

nekem is ez a kedvencem Adytól...nagyon megérintett mikor elolvastam, szal ilyen bejegyzés nálam is lesz..:D ..és a történet is jó^^ ..áhítaton volt nem?

oFő 2010.03.24. 16:16:05

az a borzongató, hogy igaz is. tényleg a kezében visz, és tényleg csak a végén jövünk rá...
süti beállítások módosítása