HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Nyelvtanlecke

2010.02.18. 17:43 pankablogja

Megkértem apát meg a Bencét, hogy beszélgessenek. Hát lehet, hogy itt szúrtam el, és sunyiba kellett volna felvennem egy vitát. A narancssárga apa, a zöld a Bence. A "Nyomhatjátok!" felszólítás elhangzása után:

-Marha lelkes!

-Ennyire látszik?

-Valamit tudsz mesélni az iskoláról?

-Nem.

-Érdekes történt?

-Nem.

-Hasznos?

-Az se.

-Színjátszókörön voltál?

-Nem. Töriztem.

-Felkészítés?

-Igen.

-Mit tanultál?

-Igazán abbahagyhatnád egy kis időre a játékot, amíg velem beszélsz!

-Aha, szuper.

-Szóval mit tanultál töriből?

-Semmit. Az anyagot.

-Melyiket?

-Árpád örökében.

-Azt a könyvet nézted át?

-Átnéztük.

-Már elkérted a mamiéktól a kötetet?

-Igen, már rég. Már tegnap…

-Értem. Mikor van a versenyed?

-Ööö… 23.

-Jövő héten… szerda?

-Kedd.

-Nem kéne akkor most esetleg a játék helyett arra készülnöd?

-Nem… Mert vacsorázni kell menni.

-Hova akarsz menni vacsorázni?

-Jaj, istenem…!

 

Tanárnő, én mindent megpróbáltam. :S

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr221771034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása