HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Egy fontos történelmi pillanat...

2009.12.27. 17:54 pankablogja

... a következő nemzedék már tanulni is fogja: ma Máté elküldte a kész újságcikket! Kb 2 órája. Nem baj, hogy egy hete volt lapzárta, azt hiszem, megérte várni (na, nem a cikk miatt), hanem, hogy ilyenre rá tudtam venni.:)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr571626571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2009.12.27. 19:44:30

Panka, le a kalappal előtted. úgy érzem, hogy Máté bármennyire is küzd ellene, kezd rendes, normális emberré válni.

oFő 2009.12.28. 16:07:38

Panka, ALARM, ALARM!!! átszámoltam az irodalmi bejegyzéseidet, és akárhogy csűröm-csavarom, a világirodalmiakból csak 14 van (legalábbis én nem leltem többet). az a 14 nagyon jó, szívem szerint már most megadnám az ötöst, de a szabályok szerint 15 kell. szóval szedj elő egy szimbolistát a fiókból, vagy tedd fel az Ibsen: Nóra elősadásod zanzáját, hogy meglegyen a mennyiség. köszönettel:
ofő

@go 2009.12.28. 19:22:39

Tanárnő... Lehet, hogy rendesedik, de hogy normális nem lesz soha az fix!!! De mi már csak így szeretjük!!! Azaz inkább elviseljük!

pankablogja 2009.12.28. 20:56:15

Kedves Tanárnő! Gondoltam gyorsan megszámolom, hogy hány van, mert sejtettem, hogy gáz lesz. De ha már a Tanárnő megszámolta nekem...:) Igyekszem valamit összehozni, még van három napom rá! Köszönöm a feladat matekrészét!
süti beállítások módosítása