HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

>>Csodakapus

2009.11.25. 15:44 pankablogja

Mivel ofő megemlítette irodalmon, hogy mindenkinek kint van a blogján ez az aranymondás, gondoltam, én se maradhatok le. Valahogy így hangzott: f-fel kezdődik és sz is van benne.  Mi az? Ugye ti is a falanszterre gondoltatok?!?

Ma megint fociztunk tesin, és megint kapus voltam. Tegnap részt vettem egy elméleti kapusedzésen, így már a háló előtt állva tiszta profi voltam:) 3:4-re nyertünk, ami annyira nem jó, de a lényeg a győzelem. Lehetett volna jobb is, mondjuk, ha a Zsuzsi nem rúg egy öngólt. Mert az elsőjét kivédtem, a másodikat már nem sikerült.:(  Egyébként meg ezek szerint nem is vagyok annyira anti-sportember. xD

Biosz TZ: hát ezt inkább hagyjuk. Túl vagyunk rajta, innen már nem múlik rajtam semmi. A Máté meg egyébként nem szól hozzám hétfő óta.:( Lehet, hogy egy kicsit jól sikerült neki megmondanom, hogy szálljon le rólam. :( Tényleg neki van blogja? Szívesen megnézném, érdekelne.

És csak a félreértések elkerülése végett: semmi bajom sincs azzal, akinek szőke színű haja van. Azt már nehezebben viselem, ha valaki belülről szőke, és még rá is játszik. De őket is hősiesen tűröm, hiszen én is lehet, hogy az vagyok...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr81551825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2009.11.25. 17:38:00

kedves Panka, köszönöm, hogy a te blogodra is felkerült a tanév idáig leggázabb beszólása részemről - most már tényleg teljes a leltár. Máténak nincs blogja, mindezidáig egyetlen bejegyzést volt kegyes ideadni A vadkacsáról azt elküldhetem, ha érdekel.
nem olyan rosszak azok a szőkék, de azt hiszem, neked NAGYON meg kellene magad erőltetned, hogy annak tűnj, mert - ó, fájdalom - még a színházi nyalóka sem vont le az IQ-dból semmit.

SzösziHusííí 2009.11.25. 22:02:46

Tanárnő, ez a beszólás egyszer még nagyon sokat fog érni..az eljövendő ifjúság majd ebből tanulja meg az ember tragédiáját..:D hűű de költői voltam :D és engem is érdekelne a Máté írása :D

óó Panka te szőke :D na és még jó, hogy egycsapatban vagyunk (Csodakapus, Csodacsatár:D)...kár, hogy nem voltam ott ma tesin..:(
süti beállítások módosítása