HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

HASIZOMEDZÉS! ;)

2009.11.21. 21:23 pankablogja

Két napba telt. Egyszer majdnem eltüntettem a blogomat. Máskor az összes jobb oldali oldaldobozt. De megjevítottam. Igaz, hogy a kedvem még az élettől is elment, már majdnem felhívtam a Sue-t, de most úgy néz ki, hogy megcsináltam! A jobb oldali hasáb tetején van a HASIZOMEDZÉS! ;) nevű doboz, alias a nap vicce. Elvileg minden éjfélkor vált. Hogy ez sikerült-e, erről csak holnap tudok nyilatkozni. Mindenesetre ma van egy vicc! Jó nevetést!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr801542573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankablogja 2009.11.22. 19:32:18

és igeen, sikerült, sikerült, sikerült! :) *büszke vagyok magamra* működik!
és itt is első vagyok:P

oFő 2009.11.24. 17:24:45

a tegnapi viccre már nem emlékszem, de a mai tetszik. akkor mára meg is edzettem a hasizmaimat...

SzösziHusííí 2009.11.24. 20:40:22

na itt vagyok jobbágy..:D grat a vicchez :P
süti beállítások módosítása