HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Ibsen: A vadkacsa - színházi változat

2009.11.20. 20:37 pankablogja

Tegnap végre elérkezett a várva-várt pillanat, amikor is színházba mentünk.:) Sajnálatos módon, nem mehettünk Bogival zeneirodalomra, de hát az élet se mindig móka és kacagás, majd csak ezt a sorscsapást is kibírjuk valahogy!:)

Kettős érzések vannak bennem: egyszer a Hedvig hangja miatti csalódásom, szerintem ilyen mély hanggal nem lehet 100%-osan hitelesen eljátszani egy 14 éves kis csitrit. Másfelől meg ott van bennem, a bravúros színészi alakítások (főleg Hedvig, Relling, meg Molvik), a szuper rendezői ötletek... A zárókép az egyszerűen zseniális volt! Én kicsit másképp képzeltem el, de hát ezért vagyunk különbözőek. Azt azért sajnálom, hogy a padláshelyiség nem volt berendezve, nem látszottak az állatok.:( De az öreg Ekdal plüssnyuszija tetszett!:)

Összességében jó volt  (és ez a lényeg), de nem ez volt életem legpozitívabb színházi élménye. Mindenesetre én várom a következőt!:):):)   /Mikor megyünk?/

A hangulat egyébként nagyon jó volt, ugye csajok? >Nyalókaparti.<  És kaptam a Rékától egy annyira édes csiga-bigát! Köszönöm Réka!:) És nyílt napon találkozunk!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr841540567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2009.11.20. 22:35:08

hasonlóképp érzek..:D
majd én is megírom :D

betti&b52 2009.11.21. 20:45:12

Kár, hogy nem tudtam elmenni és nagyon sajnálom...talán a legközelebbire én is el tudok menni:)

oFő 2009.11.24. 17:22:54

értettem, kisasszony, máris kommentálom ezen bejegyzésedet (egyébként Panti bácsinak is megmutattam, hogy tessék, az én gyerekeim ÍGY néznek színházat, hogy van róla véleményük). miért nem ez volt a legpozitívabb színházi élményed?

megértem, hogy kizökkentett a Hedvig hangja, de mégsem inhallálhat szegény lány végig héliumos lufit, hogy cincogjon... egyébként pedig az anyjának még mélyebb volt a hangja, szóval mondhatjuk azt, hogy családi örökség. :-)

én is teljesen másképp képzeltem el, de az összbenyomásom nagyon jó volt - és jól is viselkedtetek, ez külön öröm (de azok a nyalókák...).

pankablogja 2009.11.24. 19:50:55

Tanárnő, valamibe meg kell halni, esetünkben lesz ez most a nyalóka... tudom, nagyon egészségtelen, de finom:)
Panti bá'nak üzenjük, hogy legközelebb feltétlenül jöjjön, egy kis kultúrálódás sosem árt (lsd. pl Marosi Bence), és egyébként is rég boldogítottuk már...:)
miért nem ez volt a legpozitívabb? azt hiszem erről szól a bejegyzés, legalábbis annak készült. Az örök best egyébként A muzsika hangja, érdemes lenne azt is megnézni! Egyébként Az ember tragédiájára is kíváncsi lennék, most speciel az a best kötelezőm:) és írom ám, amit mondtam, de jó munkához idő kell. de már most 3oldal:)
süti beállítások módosítása