HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Magyar érettségi

2010.05.03. 19:51 pankablogja

Olvastam néhány cikket a mai magyar érettségiről, és azt mondják, hogy idén egy kicsit nehezebb volt, mint az elmúlt években... Ebből ugye azt a következtetést kell levonnom, hogy akkor jövőre könnyebb, lesz mint az átlag? Mondjuk az a Karinthy-Kosztolányi összehasonlítás tetszett, bár annak ellenére, hogy éppen ezt vesszük nem vagyok meggyőződve arról, hogy meg tudtam volna csinálni. Az érveléshez egyelőre köpni-nyelni nem tudok, azt biztos nem választottam volna, talán a novellaelemzést...
Emeltszinten viszont tetszett az egyik feladat, a Babits-József Attila versösszehasonlítás, mivel azt olvastam, hogy ide irodalmi példákat pl Madách Az ember tragédiájának egyes színeiből lehetett/kellett volna hozni. Hát ha szorulna a hurok, lehet, hogy ennek nekikezdenék... De hála égnek eszem ágába sincs magyarból emelt szinten érettségizni... (jó lesz az töriből...)
Addig is megmarad még nekem az angolozás (mert nem, még egyáltalán nincs belőle elegem), remélem az könnyű lesz...:)

Ja, tudom még miről akartam írni. Tegnap voltak itt a Jancsiék. Mivel a Johanna nem tudott jönni, így egy délután erejéig háromgyerekes anyuka lettem...:) Természetesen találkoztunk a Kisannával a Csekén, aki halálra szivatott, hogy két napra hagy magamra, aztán rögtön három... Mindenesetre én élveztem a tegnapi délutánt, bár néha megijedtem, hogy hova a fenébe tűnt a Manu, de aztán vigyorogva közölték, hogy ott sétál mellettem és mellesleg fogja a babakocsit...xD

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr741971968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.05.04. 12:09:51

kicsit ráerősítünk az érvelő szövegekre, aztán menni fog az. tényleg nem volt olyan bődületesen könnyű az idei, mint tavaly, nade mi a cél: óvodai vagy gimnáziumi érettségi?!! szerintem a mai matek sem volt egyszerű, de ebben a témában nem vagyok kompetens - mindenféle idegen szavak kavarogtak benne: medián, módusz, tangens.

hajrá az angollal, ne félj tőle, jól fog menni, és minden előrehozottazó deák nagyon ügyes lesz bizonnyal.

pankablogja 2010.05.04. 21:11:51

már csak egy nap, + az a 3 óra - és túl vagyok rajta... ez vígasztal... azt hiszem utána kicsit utálni fogom az angolt... :S
és köszönöm a segítséget még 1x!:)
süti beállítások módosítása