HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

"Vagy találunk ott utat, vagy csinálunk egyet."

2010.04.01. 18:17 pankablogja

Azt mondják, hogy amit Isten velünk tesz, az nekünk mind jó (lesz), persze sokszor csak utólag nézve... Ez jutott eszembe a hittanórai beszélgetés közben... Nekem még nem sikerült felfedeznem, hogy abban, hogy átpakolták a nyelvvizsgámat mi a jó...:S Talán majd később rájövök... Eddig csak arra jutottam, hogy: megszívtam. Habár most megoldódni látszik a helyzet... És tudom: túl szép lett volna, ha minden simán menne a májusomban, ha nem ütközne semmi programom. És azt is tudom, hogy ennek így kell(ett) történnie, de mégis, ezt most elég nehéz elfogadni... És meg fogom csinálni, nem szokásom feladni a dolgokat, ha akadályba ütközöm...  DE.
"Mint a katicabogár, aki csak a fűszál végéig mászik. S onnan vagy leesik, vagy visszamászik újra meg újra, s elhiszi, hogy neki ennyi adatott. Pedig van szárnya. Kitárhatná."

 

 

 

Aztán ma diáknap volt... Így tegnap próbaérettségi után a Jégveremben készítettük elő a salátákat, ami nagyon jó buli volt... Mostanában roppant egészségesen élek: esti séta haza, 35féle saláta...:)

Így reggel még gyorsan cetliket gyártottam az egyes salátákhoz, amik egyébként szerintem elég gázok lettek, de a célra tökéletesen megfeleltek... Idén ismét (már harmadszor) megnyertük a salátabárt! Kaptunk tortát, kiwiset /fúúj.../. De szeretem az ilyen programokat... főleg, amíg készülünk rájuk, mert addig is együtt vagyunk...;)

Délután meg volt tanár-diák focimeccs, a Betti csinált egy csomó paparazzi-fotót. A végén én is "beálltam", vicces volt lakkcipőben...xD De teljes értékű csapattagnak számítottak, még a végén a csapatkiáltásba is belevettek...

Szóval a konklúzió: jó nap volt, lehetne máskor is.:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr841887487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása