HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Színház & farsang

2010.02.13. 19:45 pankablogja

Mivel egyesek már reklamáltak, gondoltam, írok pár sort.
Csütörtökön színházban voltunk, a Szentivánéji álmot néztük meg. Nekem összességében tetszett, pár dolgot leszámítva, de ezt már elmondtam személyesen is. A legnagyobb élmény azon a napon viszont a busz volt. Ugyanis ugyanazzal a busszal mentünk, mint sítáborba! Ez hülyeségnek tűnhet, és csak az tudja átérezni, aki eljött sítáborba, de komolyan Prabichl-vágyunk volt... Olyan ez, mint a honvágy, csak kicsit más... Erősen gondolkodtunk rajta, hogy beszélünk a buszsofőrrel, hogy "véletlenül" rossz irányba induljunk el...
Pénteken meg farsangi buli volt a suliban. Igazából nem sok kedvem volt menni, de végülis nem bántam meg! Rengeteget táncoltunk, apával is egy -két szám erejéig, ami egyébként elég vicces volt.:) És akkor mutatkozott be a két kilencdik, egy-egy rövid műsorral. Hát a bésekén én halálra röhögtem magam!
Sajnos túl hamar vége lett az estének, de arra jó volt, hogy rájöjjek, hogy egy iszonyat jó osztályom van, bármilyen helyzetben is!
Ja, és amint lesz egy pici időm, jönnek ám az irodalmi bejegyzések is, mert nagyon nem akaródzik karót kapni.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr171755563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása