HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Ádventi este = felolvasóest (vagy vmi ilyesmi)

2009.12.06. 21:05 pankablogja

Ma volt a gyülekezeti teremben ilyen ádventi bigyós felolvasásos konfirmációs találkozós összeröffenés. És voltunk az osztályból páran felolvasni. Tényleg felolvasni, mert én a szövegemet odafele úton olvastam el először. Hála égnek az összes villanyoszlopot sikeresen kikerültem.:)
Mondhatom, még ma is baromi jól vagyok, úgyhogy Öri-hari ült az egyik oldalamon, hogyha elmegy a hangom átvegye a szövegem. A másikon meg a Szovát. Szerintem nem kell részleteznem, hogy végigröhögtük az egészet, persze csak konszolidáltan. Egyébként tök rendes volt a Szovát. Az elején megkérdezte:

-Panka, hozzak neked teát?

-Oh, köszi Szovát, aranyos vagy.   

/Szovát elmegy teáért/

...

/Szovát jön vissza, beleszagol a pohárba./

-Ajjaj Panka, baj van. Mintha ez nem tea lenne.

Szóval a "teát" Szovátnak sikerült lehúznia. De én se maradhattam ki ebből, Szovát megrontott... Úgyhogy a végén én is ittam egy pohár teát... Tök jó volt, ahogy ültünk ott Öri-harival egy körben és teáztunk...:) Tényleg érdemes ilyen közösségi programokra menni, ez marad majd meg emléknek... Na meg a hazaút Szováttal...

És lehet, hogy megyünk páran a renszeres ifjúsági istentiszteletezők közül tavasszal nagy Németo.-ba vmi ifjúsági találkozóra! De erről még pssszt...!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr551578897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2009.12.07. 01:18:40

állandóóó? :D vehetem magamra?
és psszt? azzal h kiírtad a blogra, nyílt titokká tetted :D

oFő 2009.12.07. 16:11:32

oda tolmács is kell!!! :-)

pankablogja 2009.12.07. 16:50:57

hátszóval ki van adva nekem feladatnak, hogy rágjam a papi fülét:) nem tudom kire gondolt judy... biztos nem azokra, akik általában "nem érnek rá" egyébként már most parázik, h mi lesz akkor ha elmegyünk, mert velünk össze tud rakni pénteken egy vasárnapi istentiszteletet....:D
tolmács minek? van kezünk + lábunk. meg elvileg 2 év 3 hónapja tanulok németet. amúgy mikrobusszal mennénk, szóval az 9 fő. -1judy. -még1 sofőr. bár ha jól tudom, a Tanárnő tud vezetni:)
aztán lehet, hogy ez ilyen terv állapotban fog kútba dőlni...

oFő 2009.12.08. 17:02:22

ha Németországba lehet menni, akkor nemhogy sofőr lennék, de autó!

pankablogja 2009.12.08. 19:28:01

ilyen nagy a szerelem németországgal? nem is tudtam... ˇˇ
majd megoldjuk! szervezzünk egy atomnyelvcsoporttal megáldottak életkedv-visszahívó kirándulását nagy Németországba.! már ketten lennénk:)

betti&b52 2009.12.28. 20:13:07

Jaj, Panka ne feledkezz meg rólam se kérlek...=) én is szeretem németországot, főleg azért mert a franciák a szomszédok... de én jól tudok activityezni
milyen szép lenne Németország...
a teázgatásotok meg emlék marad az biztos...
süti beállítások módosítása