HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Annosz vs. Thamosz

2009.11.12. 20:14 pankablogja

Gondoltam írok pár sort, jelezve, hogy nem haltam meg.

Kedden törifakton volt vita.:) Apa belepakolt egy tök szőke csoportba, ezt azt hiszem nem kell tovább részleteznem (szeretlek apa!). A vita témája az volt, hogy a déloszi szövetség tagjai által fizetett adóból a hadsereget fejlesszük-e vagy építkezzünk Athénban. Természetesen én voltam a csapat szószólója, amelett kellett érvelnem, hogy kultúrálódjunk. Megnyertem a vitát!:) Thamoszt osztrakiszmosszal száműztük 10évre Athénból. A másik vita meg a metoikoszok polgárjogáról szólt, Kannosz és Álmosz érveivel. Kannoszt is száműzték, de ő azzal a felkiáltással hagyta el Athént, hogy 10év múlva visszajön...

Tegnap németen Geiszelhardt tanárnő, azt mondta rám, hogy "Planka", így megvan az új nevem is: Plankton by Máté.  Kezd idegesíteni, hogy mindig engem szivat... De ma készültem órára: 5db radírral érkeztem...:)

Túl vagyunk a világirodalmon, megírtuk a TZ-t, amit inkább nem részleteznék... Most magyar rész jön: Az ember tragédiája, ami nekem speciel eddig nagyon tetszik, úgyhogy biztos fogok írni róla! Ha kell, ha nem. Aztán, hogy megvan-e a kötelező 15bejegyzésem világirodalomból, azt nem tudom: számolja meg valaki, ha unatkozik!:)

A mai nap meg tök jól indult, aztán most meg tök rossz lett.:( Mélységesen mélyet csalódtam egyes osztálytársaimban.:(

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr921521077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2009.11.12. 23:25:59

már értem a radírokat :D mert a Dédó ezirányú megnyilvánulását épp sikerült meghallanom csak sejtelmem se volt, hogy mire mondja :D a bejegyzéseimet meg én se számoltam xD

pankablogja 2009.11.13. 19:29:44

mivaan sue? milyen megnyilvánulást? kiváncsi vagyok ^^

SzösziHusííí 2009.11.14. 22:45:26

nédmá minnyá megőszül :D
csak az volt h kérdezte a Dédó hogy: Panka radírok? Te meg hogy igen van 5 - és a köpenyzsebedre mutattál :D ennyííí

pankablogja 2009.11.15. 09:16:07

ja jó ok, már kezdtem szörnyet halni, mert dd mondott mást is...:)

SzösziHusííí 2009.11.16. 20:45:36

na most lettem kíváncsi :D

aldrin 2009.11.19. 12:25:09

fúha nagyon belefeledkeztetek ezekbe a radíros dolgokba, de most komolyan imádom a radirokat, azok a kedvenc apró izéim és bigyóim
na de a lénygre térve azt kifejtenéd miért csalódtál egyesekben? én is közéjük tartozom? lééééééégysziiiiii mooooondddddddd eeeellll!!!!, pls, s il vous plait mademoiselle!

pankablogja 2009.11.20. 15:04:53

hát a franciából nem sokat értettem, de azért aranyos:)
nem, nem vagy köztük, és nem akarom itt a kommentekbe kitárgyalni. .) majd négyszemközt :)
süti beállítások módosítása