HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Jutka néni meglepije:)

2009.11.05. 19:28 pankablogja

Háát... a mai nap nem indult túl különlegesnek. Sokáig aludtam, rohantam a buszra, mert mndig sikerülne lekésnem, első szünetbe csövezés a matekfaktosokkal, öten megkérdezik, hogy mi van, átjöttem matekra. Kezdem unni.:( Aztán Salgó tanárnő rávett, hogy menjek matekversenyre. Világszégyen... Majd amikor ezt megtudta Kálmán Attila közölte velem, hogy egyszer még matektanár leszek. Vérig sértés.

Az egyéni törifaktomon meg olyan dolgot csináltunk apával, hogy nem tudom: örüljek vagy dühöngjek-e. Ezt tessék NEM félreérteni. Még nem publikus...

És kész lettek az újságok egy nappal előbb, úgyhogy néhány embernek oda tudtam csempészni az asztalára...:) És azt hiszem, örültek neki:)

A dupla töri közötti szünetbe meg kínomba állok a helyemen és várom, hogy történjen valami. Hát történt. Jutka néni beviharzik, lenyom két puszit, ledarál 5mondatot, de olyan sebességgel, hogy a Szovát megirigyelné... Hogy az újságcikkért, a kálvin-csillagért, meg mindenért, amit elintéztem neki. És kaptam egy doboz After Eight-et. Olyan aranyos volt, és annyira jól esett.:)

Délután meg bementem a tanáriba, összerakni holnapra az iskolaújságokat. Aztán adtam egyet a Salgó tanárnőnek, mint interjúalanynak. A vége az lett, hogy ő, a Szakáll tanár úr, meg a Kristó tanárnő szakadtak a röhögéstől az újság fölött, de úgy, hogy le kellett ülniük.:) Ilyenkor gondolom úgy, hogy nem hiába csináljuk.

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr41503258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

husibogyo 2009.11.05. 19:50:47

Miért, lehet,hogy még matek tanár leszel!
Hiszen te is olyan atommatekos vagy mint én!!! :D

Ha már a tanároknak ennyire tetszett az újság, akkor nekünk is biztosan fog!!!

SzösziHusííí 2009.11.05. 21:08:03

Kristó tanárnő? :D csak nem AZÉRT? x)

matekfakt forever! xD

pankablogja 2009.11.06. 18:13:42

Sue: igen, AZÉRT!:) De ezt el is mondta ma bioszon. És reklámozta az újságot. (L) :)
Azt a szégyent meg nem élném túl, ha matektanár leszek. (Úgyhogy legyetek szívesek archiválni ezt a kommentet és ha majd a logaritmusos egyenletrendszerekkel szivatom a jónépet, dugjátok az orrom alá)
Egyébként meg: megyünk a kengurura, mindenkint lealázunk, és holtversenyben miénk lesz az első hely!:)

oFő 2009.11.06. 21:52:25

remek az újság! az első betűjétől az utolsóig elolvastam - és nagy csodálatomra még a forma1-es ruhákról szóló cikk is lebilincselt. nagyon jók az interjúk, megint hihetetlenül sokszínű az újság, le a kalappal előttetek.

ha valóban matektanárságra adnád a fejed, jól tanuld meg a logaritmus gyök tízet, szükséged lesz rá ismerkedéskor, mert senki nem fogja elhinni rólad, hogy matekos vagy.

(egyébként azért kenguru a verseny, mert aki tudja a matekot, az ugrálhat?)

pankablogja 2009.11.07. 07:24:51

:) dejó ez tetszik:)
olyan ofős beszólás volt:)

A. Bogy · http://www.b-irodalom.blogspot.com 2009.11.07. 08:59:10

:D
Egyébként a suliújság szerintem is szuper. :)

aldrin 2009.11.19. 12:36:42

sziasztok, közbevágnék egy kérdéssel: ki kicsoda?!?
tipplek a husibogyo az te vagy Kinga? az A. bogy pedig...Reni? amugy merő tipp XD az ofőre nincs tippemXD...najó talán már ki is találtam, a másik amelyik megfejtése nehézséget okozott az a pankablogja. Vajon ki lehet? :D

pankablogja 2009.11.20. 15:02:38

ember, az A. Bogy az a Bogi! A lányod, asszem:)
találd ki, hogy ki vagyok, ha tudod:D

betti&b52 2009.11.21. 20:49:47

Pankikám csak igy tovább, még több suliújságot...és hát ez a matektanár dolog...én bizti hozzád fogom járatni a gyerekeimet majd jó pár év múlva:)mármint ha matektanár leszel...=)

betti&b52 2009.11.21. 20:51:57

szóval hajrá Panki és csak igy tovább, én nagyon szeretem a suli újságot és szégyelje magát aki nme vesz...Amugy ha matektanár leszel szeretném ha te lennél a gyerekeim tanára...légyszíííí olyan nehéz esetek lesznek mint én:)

betti&b52 2009.11.21. 20:52:33

hát igen ez van ha kétszer megy elXD
az egyiket töröld ki...=)
süti beállítások módosítása