HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

ÖTÖK

2009.10.17. 12:01 pankablogja

Tegnap volt az ÖTÖK 3. ülésszaka! Nem gondoltam volna, hogy a kezdésre minden kész lesz! Úgy rohangáltam az épületben, mint a mérgezett egér, amin egy kicsit segített ofő nyugtató csokija, aminek egyébként most eszem a mások felét...:)
Az előadók meg remekek voltak! Én nem gondoltam volna, hogy a Dénes még akár beszélni is tud, ha nagyon akar! A Marcinak jó volt a ppt-je. Témában a Krisztié tetszett a legjobban, és rajta látszott, hogy mennyire szereti Napóleont! A Tomiéban, meg az tetszett, ahogy kivágta magát a kérdésekből! Nagyon emlékeztet valakire... nem is tudom ki csinált még ilyet... De természetesen összességében a Zsakliné volt a legjobb, csak mert én készültem vele...!
És ami a végén még nagyon jól esett, hogy egy csomóan odajöttek gartulálni, meg kezet fogni, és csak így név nélkül a Takács Bence ezt mondta, hogy: "Panka, belőled még egyszer nagy ember lesz! Én ezt már most tudom!" Ez annyira jól esett....:)
Ma délután meg osztálybuli!!! Kicsit érdekes lesz, mert 11-kor keltem fel.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr801455635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2009.10.20. 00:02:06

ezt csak osztani tudom :D tényleg nagyon jó volt :D

gyongy1992 2009.11.30. 21:14:52

Szia! Csak most olvastam a cikket. Örülök, hogy tetszett a pp-m..:)...Te is kitettél magadért. A Bencének igaza van;)....Amúgy meg sok sikert a mostani Ötökhöz.
süti beállítások módosítása