HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

;)

2009.10.02. 15:15 pankablogja

Ajajj,valamiért Salgó tanárnőnek nem jött be annyira a kidekorált tábla...:( Pedig szerintem sokkal jobban nézett ki rajta "Túrósország", mint az exponenciális egyenletek...
Aztán bioszórán meg volt tűzriadó. Bennéget a suliban 220db iskolaújság! Én mondtam, hogy vegyétek őket!:)
Az első irodalom után ofő meg elküldte a Mátét Debrecenbe. xD Ezzel kapcsolatban csak két megjegyzésem van: 1.-küldhette volna messzebb is, 2.-igazán nem kellett volna visszajönnie... És Jutka néni megígérte, hogy írni fog a suliújságba Debrecenről... Nos, erre nagyon kíváncsi vagyok, ugyanis a sítáborról három mondatot nem voltam képes kicsikarni belőle... Szóval hajrá debrecenesek, csak jót írhassanak felőletek!
Amikor jöttem hazafelé elvágódott előttem egy seggrészeg ember (nem, ezt nem lehet szebben mondani). De halál komolyan, az nem kifejezés, hogy nem tudott egyenesen menni. Aztán rálépett az előttemenő pasas lábára, és ahogy a nagykönyvbe meg van írva, elterürült az utcán... Hát ez rányomta a bélyeget a hangulatomra...
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr101423014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2009.10.02. 17:29:40

a Debrecenes rész tényleg állati volt :D
Ofő pedig nagyon aranyosan elpirult :)
fúú és bennégett a matekcuccom xD és kár hogy Salgó tanárnőnek nem tetszett a Túrós ház :(

pankablogja 2009.10.02. 19:27:17

Az 1. 2. és az utolsó mondattal is tökeletesen egyetértek!
süti beállítások módosítása