HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Krétakor

2009.09.29. 16:28 pankablogja

Igen, én sem hittem, hogy valaha eljön ez a pillanat. De mégis: én már láttam a KÉSZ iskolaújságot. Sőt, még meg is foghattam! :) Szóval teljes bizonyossággal állíthatom, hogy elkészült! Rengeteg munkába került, amiben volt öröm és bánat, sírás és nevetés, krokodilkönnyek és örömkönnyek... Mégis kész lett!


Köszönöm mindenkinek a segítségét! Nélkületek nem lenne ilyen! Aztán, hogy jó vagy rossz lett-e, azt döntsétek el ti! Köszönöm azoknak, akik cikket írtak vagy akikről cikket írtak. Köszönöm a háttérmunkásoknak, főleg Attilának és Sue-nak. Köszönöm Maller Márta tanárnőnek, hogy ránk gondolt, bár még mindig nem értem, miért... Köszönöm mindenkinek, aki csak mellettem állt. És végül, de nem utolsósorban egyetlenegy ofőnknek mind a szakmai, mind a lelki segítségét!
 

És várom a visszajelzéseket! :)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr821415920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2009.09.29. 16:54:56

nagyon soknagy gratulációt érdemeltek :D és köszönöm h kiemeltél:D fejléééc xD nekem tuti tetszeni fog az újság :) és elsőkomment :P

A. Bogy · http://www.b-irodalom.blogspot.com 2009.09.29. 17:21:42

már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lett ^.^
ezért érdemes lesz hnap suliba menni (=

pankablogja 2009.09.29. 19:46:26

Köszi, aranyosak vagytok:)
Azért másért is érdemes suliba menni... pl. matekóra...xD
meg zeneirodalom a hiperaktív gyerek mögött...xD

oFő 2009.09.29. 22:40:25

JÓ LETT. nekem legalábbis nagyon tetszik!!! merthogy ööö... véletlenül megnéztem az 1. példányt. és holnap veszek belőle minimum hármat! Maller tanárnő legjobb ötlete volt, hogy rátok gondolt. óriási csapatmunka és óriási egyéni erőfeszítés gyönyörű gyümölcse ez az újság. leveszem a kalapom előttetek.

pankablogja 2009.09.30. 16:24:16

ööö véletlenül??? xD ez aranyos volt...
amúgy a Tanárnő tudja, hogy honnan van az idézet? Illetve a majdnem idézet? amit beleírtunk...
de örülök, hogy tetszik! aztán csak venni ám, nehogy Kálmán Attilának legyen igaza abban, hogy nem fog elfogyni...!

A. Bogy · http://www.b-irodalom.blogspot.com 2009.09.30. 17:45:03

a matekórával és a zeneirodalommal kapcsolatban :D
süti beállítások módosítása