HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Utolsó blogbejegyzésem.

2010.10.10. 16:38 pankablogja

Kedves Lelkes Blogolvasók!

Van eg rossz hírem meg egy jó (vagy egy még rosszabb?). Meg se kérdezem, melyikkel kezdjem, úgyis én döntöm el!:P

Szóval a sima rossz: ez az utolsó blogbejegyzésem, nem írok többet.:( De mi a másik? Teljesen nem hagyom ám abba, csináltam egy új blogot, ahova ugyan importálni nem tudtam ezt a blogot, szóval tiszta lappal kezdek. Ide nem tudok saját készítésű videókat feltenni, pedig én mindent megpróbáltam (a műszaki intelligenciámra utaltam már párszor). És a blogspot-ban jelenleg több lehetőséget látok. A látogatókat és a KOMMENTEZŐKET ott is soXeretettel várom/látom!

Tschüß(i)

Panka

UI: www.panka-blog.blogspot.com

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr172360741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankablogja 2010.10.10. 16:40:24

ajjaj... mintha lenne benne pár szóismétlés...:D

Siky 2010.10.10. 19:09:12

Látom még mindig igényt tartasz ránk (nagybetű a szövegben ;P).
Mindjárt meg is nézlek. =)

oFő 2010.10.11. 13:34:41

abszolút vigasztalhatatlan vagyok!
de remélem, a másik blog is megállja a helyét. nemsokára lesznek esszéfeladatok, amelyek nek a megoldását ki lehet tenni az új blogoldalra. szóval hajrá.

pankablogja 2010.10.11. 17:46:25

:( esszéfeladatok? még az ötletért is...
süti beállítások módosítása