HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Lelkes blogolvasóknak soXeretettel: eredményekˇˇ

2010.06.22. 11:48 pankablogja

Nemistudomholkezdjem: talán a nyelvvizsgával. Tegnap -némi kis unszolásra- megnéztem. Az elején nem akartam tudni az eredményt, de azt hiszem megérte látni azt a kis C betűt, ami a sikeres komplex vizsgát jelenti. Összességében 82% lett, ami tőlem szerintem szép teljesítmény. Szóval én elégedett vagyok magammal.;) És mivel a Tanárnő is örült neki, ezért ennél jobb már nem is lehetne. A hír egyébként futótűzként terjedt a suliban, P.M. tanárnő azt mondta, hogy abszolút felülteljesítettem.:)

A másik az érettségi. Túlvagyok rajta. A 15-ös tételt húztam, nem tudom miért, de éreztem, hogy azt fogom. A másik amiben biztos voltam, az az, hogy a képek a technológiás témakörhöz fognak kapcsolódni. Bejött. És ezek után is utálom ezt a témát. Viszont mosolygott mindenki. Legalábbis az a 4tanár, akire odakoncentráltam. Eredményt majd este tudok írni, szerintem nem rontottam az írásbeli százalékához képest. Legalábbis remélem... 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr752100585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsyblogja 2010.06.22. 15:54:54

gratulálok:)Ügyes vagy:)

pankablogja 2010.06.22. 19:33:54

köszönöm szépen:)
az érettségim meg összességében 91%-os lett...
végre nyáár van...!

Siky 2010.06.22. 22:02:57

Köszi, hogy szóltál , Panka. És persze gratula a nyelvvizsgához. Azért megérte kivárni ezt a pár napot pluszba, igaz? ;)

Siky 2010.06.22. 22:06:04

*az érettségihez is grat (ez előbb lemaradt)
süti beállítások módosítása