HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Mert szép volt, jó volt.

2010.06.17. 19:39 pankablogja

Írtam egy tök hosszú bejegyzést, erre ez a sz*r eltüntette!!! Kicsit kikattantam... :@ De próbáljuk meg újra...
Szóval voltunk osztálykirándulni a Börzsönyben.:) Első nap Esztergom felé vettük az irányt, megnéztük a Bazilikát és a Babits múzeumot (amihez az odavezető út simán helyettesíthette volna a másnapi túrát). Aztán Zebegénybe mentünk, ahol voltunk egy hajózási múzeumban. Én kívántam annál a nememléxemmárhogyhonnanvaló botnál. Jelentem, az én kívánságomat nem teljesítette...:S Aztán megnéztünk egy gyönyörű szecessziós templomot, majd felzarándokoltunk az Országzászlóhoz is. A szállásunk Nagybörzsönyben volt. Vacsi után megnéztük a naplementét, majd a tábortüzes pótvacsinál énekeltünk egy csomót. Annyira jóó volt!!!
Másnap tettünk egy "rövid" túrát, aminek következtében -sok emberhez hasonlóan én is- egy térdtől lefelé lábamputálásra vágytam a legjobban. Mindenesetre büszke vagyok arra, hogy nem vagyok egy nagy túraarc, de mégis végigcsináltam. Sőt, még élveztem is! Sokat tudtam olyan emberekkel beszélgetni, akikkel évközben nem, szinte alig, vagy teljesen más stílusban és más ügyekkel kapcsolatban beszélek. Bár a legnagyobb öröm azt hiszem az volt, amikor megláttuk egy a civilizációhoz hasonló képződmény sziluettjét. Az ünneplés kb. mint Amerika felfedezésénél. Volt aki megcsókolta az anyaföldet. xD
Harmadnap voltunk a Lek-Vár-Lak-ban (ananászos lekvár...(: ), majd a fafaragó múzeumban, és megnéztünk egy ici-pici templomot. Hazafelé pedig betértünk az esztergomi élményfürdőbe. Természetesen már mondanom se kell, hogy véletlenül sem fürdeni mentünk, csupán kémiai kutatásainkat folytattuk! Én életemben nem csúszdáztam még ennyit, mint tegnap!:) Na és az infraszauna..! 
A konklúzió: ez a kirándulás más volt, mint a tavalyi. DE jó. Nagyon jó!
Még az se tudta kedvem szegni, hogy ma reggel angolozni kellett mennem a Tanárnőhöz. És hogy elég erős ismétlésre lettem ítélve... Amint látjátok (vagy olvassátok?!?) éppen angolozom... Ráadásul holnap föl kell mennem a gimibe... legalább adddig is legálisan nem-angolozom... 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr622089711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Siky 2010.06.18. 16:38:37

Lábamputálás? Mi lesz veled jövőre túlélőn? Jó volt ez az oszt.kir., csak hiányzott a foci meg a röpi. Holnap, ha megtudod a nyelvvizsgát, írsz egy bejegyzést, ugye? Szeretnék gratulálni. =)

pankablogja 2010.06.18. 17:17:37

Szerintem kifejtettem már azon véleményemet, hogy a túlélőtúra legbiztosabb túlélése, ha el se mész...:) és a mostani séta csak megerősített ebben.
és másfelől meg ott van bennem az a hihetetlenül erős lelkiismeretfurdalás, mert megígértem a dédórinak. és tudom, hogy nem mentség, hogy ez akkor történt, amikor 100%-ig biztos voltam abban, hogy SOHA nem fog sítáborba jönni... Tudom. Soha ne mondd, hogy soha.
hát ha lesz kedvem írogatni, akkor beszámolok, ha megvágtak, akkor asszem csak ülök majd az ágyamon a >>kabalamacimmal<<.

oFő 2010.06.18. 22:01:26

Kisanna, 8 órán keresztül túráztatok, mondd, honnan hiányzott a foci meg a röpi?! de a hibákból lehet a legjobban tanulni, ősszel igyekszem több labdajátékot tervezni a kirándulásba.

Panka, tarts ki a túlélőtúrátlanságban, én abszolút támogatlak.

pankablogja 2010.06.19. 11:38:34

oh, köszönöm:) végre 1 normális ember.
süti beállítások módosítása