HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Be van fejezve a nagy mű, igen.

2010.06.11. 14:35 pankablogja

Ezen is túlvagyunk.:) Vége van az írásbeliknek és a szóbeliknek is. Azt kell mondanom, hogy idén teljesen jó kezem volt, hiszen minden szóbelin jó tételt húztam. Én megmondtam, hogy Madáchot fogok húzni, ugye? Bár a másikat jobban szeretem, de jó volt ez így. Most meg kezdhetek készülni az érettségire... De 11nap és túlvagyok azon is! Olyan furcsa, hogy a 4évből már eltelt 3. És annyira nem várom a jövő ilyenkort... Mind1, ez jön, ezt kell szeretni...
Viszont a kirándulást már várom! Remélem, minimum olyan jó lesz, mint tavaly!!! És elvileg holnap kiderül a nyelvvizsgám eredménye is. Most jobban izgulok, mint a vizsga napján.:P 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr812074297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsyblogja 2010.06.11. 19:20:36

ne izgulj a nyelvvizsga miatt:) bizti sikerül:) Ja és ne felejtsd el közölni az eredményt a lelkes blogolvasókkal:)

Siky 2010.06.11. 19:57:58

Az aranykezű! Én az oszt.kir.-től nem félek, biztos jó lesz. Jó a társaság. =) A nyelvvizsgádhoz meg szurkolok.

pankablogja 2010.06.11. 22:09:15

szerintem is csak azon múlik, hogy akarunk-e egy jó kirándulást...
nyelvvizsga: hát ha lesz kedvem írni róla...:P
süti beállítások módosítása