HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Kosztolányi Dezső: Édes Anna

2010.05.21. 20:00 pankablogja

                                              Igazából vegyes érzések kavarognak bennem a regénnyel kapcsolatban. Tetszett, nagyon élveztem, amikor olvastam, mégis nem tudom, hogy miért kellett ezt elolvasnunk, miért kötelező ez a könyv. Ugyanis én nem találtam benne semmi olyat, amit előtte még nem mondott ki volna senki, olyan alapigazságot, vagy akármi tanulságot. Egész egyszerűen volt. De ha csak ennyi lenne, akkor nem lenne kötelező, és mivel kötelező ebből következik, hogy van benne valami különleges, amit én eddig még nem fedeztem fel.

Őszintén: én egyáltalán nem számítottam erre a gyilkosságra. Nem  tűnt fel, hogy ne bánnának Annával emberhez méltóan. Azt éreztem, hogy az előző helyén jobban érezte  magát, de akkor se gondoltam ilyen komolynak a helyzetet. Igen. A társadalomban mindig vannak alacsonyabb rendűek, akiket kevésbé becsül meg a felsőbb réteg. De ez így lett kitalálva. Olyan sohasem lesz, hogy mindenki egyenlő legyen, hiszen az egy rossz államforma. Nem működik. A történelem már bebizonyította.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr742021496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása