HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

"Különös szilveszter..."

2010.01.01. 18:03 pankablogja

 

BUÉK emberek!!!

Egy évet voltunk DéDóriéknál! Tegnap este korán érkeztem, hogy tudjak segíteni az előkészületekben… háát ebből nem lett semmi, mert végigdumáltuk az időt, meg zenét hallgattunk. De ott voltam.xD Lassan megérkezett mindenki, s miután felhalmoztuk a 3tonna kaját, meg a 20hektoliter üdítőt, nekiláttunk a vacsinak. Ami malac volt. Méghozzá a DéDóri apukája sütött egy kismalacot (4kg 40dkg). Fura volt elképzelni, hogy ez a szegény állat még pár nappal ezelőtt vígan rohangászott… de finom volt.:D

Aztán miután úgy teleettük magunkat, hogy mozdulni se bírtunk, jött az a kapitalista ötlet, hogy táncoljunk. Szóval gyorsan lemozogtuk a vacsorát.:) Jót mulattunk, főleg ha olyan zene volt, amire lehetett táncolni (vagyis amit én választottam).

Éjfélkor bent elénekeltük a Himnuszt, meg a székely himnuszt is, majd kimentünk a teraszra koccintani. Számomra egyébként leírhatatlan élmény volt az, ahogy az osztály nagy része együtt énekelt.;)

Az éjféli virslit úgy diszkréten elfelejtettük, mondjuk DéDóriéknál amúgy is 3havi hidegélelem van raktáron, szóval senki nem éhezett…:D

Én még soha sem csináltam olyat, hogy egész éjszaka nem aludtam. De igazából ülni se nagyon ültem le. Nem volt rá időm, meg kedvem, meg mivel jó volt a buli, nem fáradtam el. Bezzeg itthon, amikor néztem az újévi hangversenyt a TV-ben, úgy elaludtam. Pedig nagyon szép volt, egy csomó Strausst játszottak, ami ugyebár az egyik kedvencem…J

 

 A kismalacunk.:)

 

 

 

 

 

 

 

 

Amikor megkaparintottuk Dórival az egyik sütistálat.xD

 

 

 

 

DéDórival.;)

 

 

 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr11637566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2010.01.01. 20:56:04

nah, örülök, hogy jó volt a party, éjfélkor próbáltalak hívni, meg Dédórit is, de senkit nem tudtam felhívni..:S egyáltalán..
majd mondd már el, kik voltak ott :D

pankablogja 2010.01.02. 19:39:49

hát nekem nem volt nem fogadott hívásom;)
hosszú a lista... majd ha megyünk hétfőn kajálni!

SzösziHusííí 2010.01.06. 00:02:49

nem mondtad el!!! :O
jók a képek csak kicsik x)
majd én is írok ám..:D
süti beállítások módosítása