HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Végül, de remélhetőleg nem utoljára...

2010.05.23. 19:05 pankablogja

Ahogy életem első blogbejegyzésében is írtam már, sohase jutott volna eszembe blogot írni, HA... De itt van ez a ha, így kénytelen voltam ilyen fura dolgokra vetemedni... Bár az igazat megvallva tetszett ez a blog-hf, a végére a szívemhez nőtt. Nem tudom jövőre kell-e majd blogot írni, de én úgy gondolom, hogy e bejegyzés után nem húzom le a rolót. Ha valakit érdekel (az elmúlt hetek statisztikáiból ez nem úgy tűnik, de fogjuk az évvégére) szóval ha valakit érdekel, akkor néha felkukkanthat, hátha van itt valami újdonság! Mivel mindjárt itt a nyár!;) Addig is Tschüß(i)!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr982025756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.05.25. 08:21:21

engem személy szerint igen. biztos, hogy felnézek majd nyáron.

szeretném, ha ez a feladat lenne jövőre is - bár ki kell találnom valamit a tisztelt osztálytársak blogírási motivációjának fokozására.

Fati/ma 2010.05.28. 16:43:06

Én fel-felnézek.
Más csak a hasizomedzésért.
Noha nem vagyok újszülött, épp ma sikerült egy új hasizom-személyi edzővel kiegészíteni az ettől kezdve létező gyűjteményemet.
(A kőműves, az ács és a villanyszerelő azon vitatkoznak, hogy melyikük munkája volt előbb a földön.)

Ja, egyébként meg "azé' olvasom, mer' jó a stílusa"!
süti beállítások módosítása