HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

English final exam

2010.05.06. 13:58 pankablogja

Megértük ezt a napot is.:) Előrehozott érettségi angolból... Apa szerint olyan nyugodt voltam, mint aki a kivégzőosztag elé készül. Mondjuk tényleg nem izgultam magam halálra. Arról meg nem akarok semmit se írni, hogy milyen lett, mivel a nyelvet könnyű betippelni, és ha vmit betippelek akkor azt autómatikusan jónak veszem. Majd meglátjuk.:D Bukni nem fogok, az biztos.:)

Annyi csokit ettem a mai nap... híztam vagy rögtön két kilót... Én nem tudom, hogy ez normális-e: de tulajdonképpen élvezem ezt az érettségi-dolgot.

Plusz egy jó hír: át kell néznem az újságot. Ez azt jelenti, hogy már egészen előrehaladott állapotban van!:) Szóval talán nemsokára nyomtatottá is válik.:D

Most hirtelen nem jut eszembe, hogy miről írhatnék... oké tudom, hogy irodalmi téren van mit, igyekszem... majd holnap.:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr381979004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása