HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

29

2010.04.21. 18:37 pankablogja

Gondolkodtam azon, hogy írjak-e egyáltalán a mai napról, aztán fölmentem a Sue blogjára, és ez nagyjából megválaszolta a kérdést. Annak semmi értelme nincs, hogy leírjam még 1x azt, amit ő, hozzáfűznivalóm csak annyi, hogy szerintem jól sikerült. xD Örültem annak, hogy mindenki kapható volt a témára, mindenki segített és együttműködött, viszonylag szervezetten sikerült végrehajtanunk, és talán nem is buktunk le (annyira)...
Hát még 1x nagyon boldog születésnapot!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr971940609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.04.22. 08:10:14

nem is tudom, mit mondjak. hatalmas meglepetés volt, nagyon meghatódtam.
és tényleg MINDENRE gondoltatok, gondoltál. köszönöm.

pankablogja 2010.04.22. 16:05:53

igazából nekem volt öröm, mert élveztem az egyes munkafolyamatokat.:) és igazán aranyos édesanyja van a Tanárnőnek, aki nagyon sokat segített, nélküle biztosan nem sikerült volna így;)

SzösziHusííí 2010.04.23. 23:40:09

muszáj volt írnom róla :D
süti beállítások módosítása