HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Muszáj. Ezt most nem bírom magamban tartani. :)

2010.04.05. 10:32 pankablogja

Hátszóvalazúgykezdődött: tegnap voltunk Szombathelyen, kicsit húsvétolni. Én éppen jól megérdemelt ebéd utáni pihimet töltöttem, amikor hallottam, mintha megérkeztek volna a Zoliék. Gyorsan jött a nyuszi, meg minden formaiságon átestünk (én még mindig félálomban), amikor is a Zolinak egy mondata erősen felkeltette a figyelmemet. Méghozzá ez: Novemberben újra nagymama leszel, te meg nagynéni, tinektek meg új unokatesótok lesz. Na, ilyenkor már teljesen ébren voltam. ;) Szóval már alig várom a novembert!:) Azt hiszem, addig nagyjából kibírhatatlan leszek, a DéDóri tudja, mit jelent ez, neki már van tapasztalata ebben...:) 
Ja, igen. Mellesleg volt egy nagyon felelőtlen ígéretem. Méghozzá ez: "Addigra lesz jogsim!". Értsd: mire megszületik a baba, elkerülve a családi háborúkat, hogy ki menjen a babáért-mamáért a kórházba és ki hozza haza őket, ezt én tehessem meg. ;)  Persze, ez csak vicc volt, mert ez majd a friss apuka feladata lesz, de valamit megígértem, amit be is fogok tartani...:) Nehogy unatkozni legyen időm...;)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr291895645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.04.07. 16:13:37

ó, gratuláció, öröm és irigység! jól számolom, hogy ez a novemberi poronty leszen a leendő keresztgyerek? leendő keresztgyerek kedvéért pedig valóban illik megtanulni vezetni - vagy legalább a jogosítványt megszerezni. szóval hajrá.

pankablogja 2010.04.07. 18:34:42

hát a keresztgyerek a Jancsiéktól van beígérve, méghozzá a negyedik (ha lesz). Bár mostanság igyekeznek úgy tenni, mintha nem emlékeznének erre az ígéretükre... pedig elég rendszeresen felhozom a témát... de nem fogom leöngyilkolni magam, ha lesz 4., és nem én leszek a kersztanyja...
a Zoliéknál meg reálisan anya jöhet számításba, mivel nekem is meg a Bencének is a Zoli keresztapánk... bár ebbe a gyönyörű logikai menetbe bezavarhat, hogy a gyerek valószínűleg katolikus lesz, azok meg nem szeretik a református keresztszülőt...:(

SzösziHusííí 2010.04.16. 23:34:46

na nédmá jobbágy, ittvagyok :D
amúgy gratulálok^^
és csinálhatjuk együtt a jogsit nyáron :D
süti beállítások módosítása