HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

"...egyszer mindenki eljön, egyszer mindenki itt lesz..."

2010.03.06. 20:17 pankablogja

2010. március 05.
Az első trauma akkor ért, amikor reggel ugyanolyan korán kellett felkelnem, mintha suliba mennék, és ugyanolyan hamar is kellett elkészülnöm. Aztán mégiscsak mi értünk oda előbb a találkozóhelyre...:) Ott fölvettük a Maller tanárnőt, meg a DéDórit, és fölrepesztettünk az RPI-be. Ami igazából tök fölösleges volt, mert a halál nem jár arrafelé olyan korán.
Na mind1, elvoltunk mi 10-ig. Megmutattuk a Tanárnőnek a ppt-ot, amit aztán a drága profi újságírók leszóltak, mondván, hogy egy diák nem beszél így, biztos tanár csinálta. Erre a Tanárnő meg teljesen kikelt magából, hogy ő az előadásunk előtt 20perccel látta először...;)
Egy rövid áhítattal kezdtünk, majd következett Szentendre, Debrecen és Tata bemutatója. Én teljesen elégedett vagyok a bemutatónkkal, párszor még meg is nevettettem a közönséget.:) Amúgy meg nagyon hasznos volt ez a konferencia, mert egy csomó jó ötletet láttunk, amit majd megpróbálunk valahogyan átültetni a Krétakorba is.
A délután már kevésbé tetszett egyes személyek miatt, akik csak a negatívat látták meg a suliújságban. Viszont az jó volt, amikor néhány diák és tanár mellém állt az olvasó szerkesztő ellenében. Végül kénytelen volt belátni, hogy egy ilyen mezei gimis diáknak van igaza, mint amilyen én vagyok...
A hazaút kicsit feszített tempóban zajlott (értsd: 140-nel az autópályán), de végül 3/4 5-re sikerült beesnem, nem kevesek örömére /főleg Kinga/. Így aztán 5óra 5perckor elkezdtük az 5-ik ÖTÖKöt, melynek témája 5 híres nő volt 5lány előadásában. :) Én még mindig tartom, hogy szerintem ez az Ötök telet el a legjobb hangulatban, és ugyanakkor az is igaz, hogy ehhez kapcsolódnak a legkeserűbb élményeim, de ezt most nem részletezném. Sajnos nem kaptam visszajelzéseket, így nem tudom milyen volt: de én igyekeztem humorossá tenni a szövegemet, és néha egy-egy mondatot kifejezetten egy-egy embernek szánni. Azt tudom, hogy egy ember fogta. /..."egyszer mindenki eljön, egyszer mindenki itt lesz..."/ Amúgy az előadók nagyon ügyesek voltak, a legjobb természetesen a Réka (hát ki más is lett volna, ha egyszer a Rékát én is készítettem?) Szerénységemet apámtól tanultam...xD
Összeségében úgy gondolom, hogy megcsináltam azokat a feladatokat, amik tegnap rám voltak bízva...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr361814619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.03.06. 23:16:32

mik voltak azok a keserű élmények?

SzösziHusííí 2010.03.15. 00:05:57

és ki mert csak negatívat látni az újságban? :O

pankablogja 2010.03.15. 09:13:25

...hát úgy nagyjából az összes profi újságíró, de nyomatékosan itt az egyik hölgyre gondoltam... és Sue, jó a reakcióidőd...!
az előző kommentre reagálva pedig... nem véletlenül nem írtam le... apa szerint megint hülye vagyok, és természetesen nincs igazam...:(
süti beállítások módosítása