HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Ma

2009.12.13. 20:05 pankablogja

Gyorsan elrepült ez a hétvége is. Majd unalmas óráimban írok egy mátrai beszámolót (voltam a Rákóczi-forrásnál is), de most kifejezetten a mai napról írnék...

Reggel csöng a telefonom. Tök megörültem, hogy végre valakinek hiányzom... Szeretem, ha csak úgy felhívnak /felhívnának/. Viszont nagyon meglepődtem, mert a Sashegyi Dóri volt a vonal túlsó végén. Mondta, hogy tegnap hazajöttek (nem is tudtam, mert sohase ír emailt, csak akkor, ha én írok neki...), és lesz délután evezős Mikulás, és menjek el. Ok, meglátjuk, mert még köztünk van 170km...

Aztán délelőtt elzarándokoltam a Rákóczi-forráshoz, ettem egy csomó kökényt az erdőben ésatöbbi, ésatöbbi...

Délután hazafelé kidobtak a kocsiból a Helyőrségi előtt, mentem babázni.:) Olyan büszke vagyok magamra, ugyanis Sofi-baba már nem a második másodpercbe kezdett el üvölteni a kezembe... hanem inkább felfedezte a szemüvegemet.:) Aztán amikor megunta, jelezte, hogy jobban tenném, ha visszadnám a mamának.

Miközben én Sofit szórakoztattam, a Dóri felhívta Musitz tanárnőt, hogy a héten menne Anna-baba nézőbe, és vinne engem is... Két pici földszintes egy helyen... Már alig várom!!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr821594988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2009.12.14. 09:34:19

valami azt súgja, hogy a januári Krétakorban sem kell hiányolnunk majd a Babaszoba-rovatot...

pankablogja 2009.12.14. 16:27:49

most nem született új baba:) és ezt a rovatot elvileg azért találta ki a S. Dóri, hogy meg lehessen mutatni, hogy milyenek lettek...
szóval most szerintem nem lesz...
a következőt én jövő szeptemberre saccolom: a Fohner-ikreket (mert ha nincs gáz, akkor a májusiba nem bizti, hogy benne lesznek)
ja, csak jelzem jó előre: hogy kellenek a születési adatok, egy olyan kép, amin egyedül van a baba, és egy közös...:)

oFő 2009.12.15. 08:04:22

ha szeretnétek, hogy én nyüstöljelek benneteket magyarérettségin, akkor nem lesznek időszerűek a te regnálásod alatt az én babás fotóim... kár, hogy nem lehet egyszerre mindent.

pankablogja 2009.12.15. 20:43:33

persze, hogy azt szeretnénk!!!!:)
ezt a megtisztelő feladatot majd az utódunk végzi el, csak gondoltam szólok JÓ ELŐRE: ha esetleg túl béna lenne... (=az új főszerkesztő asszony/úr xD)

bár lehet, hogy ezt a cikket én fogom akarni megírni! nem lehet... biztos. ezt jelennel lefoglaltam! (most is lesznek volt diákok írásai...)
mondtam már, hogy szeretem a babákat???

SzösziHusííí 2009.12.22. 22:32:26

ejj de jó kis nap...:D igen itt vagyok képzeld x)
várom a babaszobás beszámolókat :D

Fati/ma 2009.12.25. 11:49:21

Na ja: Rákóczi forrás meg kökény...
Ugyan a gyöngyösi Mátra Múzeum még nem tudja, de a mátrai macik nem a málnásba dőlnek bele, hanem a kökényesbe, és ilyentájban már felöltik téli rejtőszineiket, de egy jó fotós csodákra képes...
süti beállítások módosítása