HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Kazinczy-konferencia

2009.12.02. 16:49 pankablogja

 

Hááát... nem volt nagy cucc. Az első előadás az jó volt, tetszett, le is írtam belőle egy mondatot: "A szálló udvarán egy JÉGVEREM is található volt." Ugye, értitek?
A többi előadás annyira nem tetszett. Emlékeztek még a Teremtés hetéről a kedvenc előadónkra? Na, egyesek retorikaliag kb ugyanott tartanak. De a pogácsa finom volt. :)

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr871569130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2009.12.03. 09:51:23

sajnos nem feddhetlek meg, hogy légy kevésbé kritikus a rossz előadókkal szemben, mert te jó előadó vagy, a szövegeid pedig egyszerűen LEHENGERLŐEK.
a jégvermes utalást értettem, mosolyogtam is rajta - azon gondolkodom, hogy dec. 21-én torkollhatna egy osztálybuliba is az ofői óra; persze csak ha nem kell túl sokat tanulni másnapra töriből.

pankablogja 2009.12.03. 18:33:37

Tanárnő, megoldom! Életemet és véremet áldozom e szent cél érdékében! Egyébként ez még nem indult célzásnak. Bár ma ebédnél beszéltük a csajokkal, hogy a jégverem az jégverem, annak van egy utánozhatatlan feelingje. ˇˇ És megígértem nekik, hogy ezt megemlítem egy kommentben.:)

SzösziHusííí 2009.12.03. 20:45:57

igen ez pontosan így van :D ebédnél a Panka orrára kötöttük h említse meg a Tanárnőnél ezt...hááát a Tanárnő egy gondolatolvasóó :)
süti beállítások módosítása