HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Rimbaud: A magánhangzók szonettje

2009.10.28. 20:40 pankablogja

Nagyon érdekes, hogy Rimbaud milyennek látja a magánhangzókat. Érdekes, hogy ő az egyes hangokat azonosítja bizonyos színekkel. Az én fejembe minden betű fekete színű. Lehet, hogy ez a XXI. század követelményeinek köszönhető: Times New Roman, 12-es betűméret, 1,5-es sorköz, 2cm-es margó és lehetőleg fekete szín stb…
Nekem a hét napjainak vannak színei. (Igen, nem felejtettem el, hogy megígértem, hogy írok erről ;) ) Pl. ma sárga napom van. De akkor le is írom, hogy milyen színek között élek.
Hétfő: fehér
Kedd: kék
Szerda: citromsárga
Csütörtök: narancssárga
Péntek: zöldeskék
Szombat: barna
Vasárnap: fekete. (Nem azért, mert gyászolom a hétvégét, - bár ez is egy jó magyarázat - hanem mert nekem a vasárnap a templommal, a palásttal párosul. Igen, családi ártalom.)Aztán még a történelemleckéknek is színkódjaik vannak. Ez attól függ, hogy milyen színnel húzom alá a könyvben a fontos dolgokat, és a vázlatokat is azzal színnel dekorálom ki. Például Nagy Lajos zöld színű, míg Luxemburgi Zsigmond bordó. (vagy pont fordítva? Ezt a kettőt mindig keverem…) Ennek persze apa nem örül annyira, mivel ő nem érti, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: tudod a halványkékben..!


Komolyan mondom: titkosítani fogom a mobilszámomat... Ma este fél8-kor felhív Kálmán Attila, hogy a FŐSZERKESZTŐASSZONY-t keresi. Hát jó, hogy nem nyanyáz le rögtön... Sokkal aranyosabb az újságfőszerkesztő kisasszony (by GO-tanárnő). És mi jár annak, aki kiadja a telefonszámomat, mert kb. 2mp volt levenni, hogy ki volt az információgazda...:)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr781482401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2009.10.28. 20:50:02

én nem voltam, én nem voltam!!! mindenki volt, de én nem voltam!
vártam már ezt a színes-hetes bejegyzést. tetszett is: lám, az élet egy szinesztézia :-) annyi apró kiegészítés, hogy Rimbaud nem a betűket, hanem a hangokat kombinálta színekkel - ez azért jóval zseniálisabb ötlet. (bár az osztály nem fogadta túl nagy lelkesedéssel, ld. pl. Kisanna blogját.)

pankablogja 2009.10.28. 21:29:32

Hát most nem a Tanárnő az első számú gyanúsított. Sőt, a gyanúsítottam be is vallotta, hogy ő volt!:)
Az élet egy szinesztézia? Szerintem nem:(

SzösziHusííí 2009.11.01. 17:08:45

nyanyaaaa :D
a Hét-napjait már én is vártam ám :P
háát amúgy szerintem az se normális, hogy engem asszonyoznak..xD pedig icuripicurit fiatalabb is vagyok mint te :D x)

SzösziHusííí 2009.11.02. 21:39:59

mittomén hány nappal..xD nem vagyok matekfaktos xD
süti beállítások módosítása