HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Holnaptól őszi szünet!

2009.10.22. 19:39 pankablogja

Ma -a héten először- sikerült nem lekésni a buszomat. Lehet, hogy sokat lendített az ügyön, hogy a 8:30-ast kellett elérnem, és nem a 7:00-ást...
A "törifakton" meg baromi sokat sikerült töriznem, de legalább már használható mennyiségű cikkem van. Bár a törizést a délután folyamán sikerült bepótolni, ugyanis fél3-tól 6-ig nyomtuk. De annyira jó hangulatban telt, miután átlendültem a holtponton, és nem aludtam el ötpercenként. Nem tudom, vannak-e még ilyen hülyék rajtunk kívül, mindenesetre mi hétfőn a suliban fogunk törizni a fáklyás felvonulás előtt...
Megkaptam életem legrosszabb németjegyét: 3-ast írtam.:P A Máténak meg 4-es lett. Ez pontjól jött ki, mivel két napja olyan simán lestréberezett órán, hogy megszólalni nem tudtam. Még a radíromat se tudtam hozzávágni, úgyhogy ezt a tegnapi nap németóráján pótoltam... És németen ma írtunk vélemenyéket az órákról, a németről, arról, hogy mit szeretnénk az órákkal kapcsolatban... Ez kifejezetten tetszett.:)
Az október 23.-i műsor meg szerintem olyan jól sikerült (mint még soha).:) Annyira megható volt, ahogy a végén olyan meghatottan kiállt Kálmán Attila (Boldog szülinapot!), meg a csönd is!:) Bár az a telefoncsörgés a SZÖVEGEM alatt, az nem tetszett. :S De összességébe véve, úgy gondolom, hogy szuper volt. Még a Dénes se felejtett el ismételni, és mintha megint CSAK a fény sebességének tempójával beszélt... 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr181468336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2009.10.22. 19:57:46

valóban avatott és ihletett volt az előadásotok, mindenki gyönyörűen, érthetően beszélt, és az éneklés is simán ment. nem tudok elég hálás lenni nektek.

gratulálok a német hármashoz, sose legyen rosszabb! Mátéhoz pedig legközelebb a hátizsákodat, a székedet, esetleg a flipchart-táblát vágd hozzá, ne a radírodat...

kíváncsi lennék, mit ajánlottatok Geiszelhardt tanárnőnek a németórákkal kapcsolatban - remélem, semmi olyat, amiben szerepel a "pingpong" szó.

jó törizést hétfőn - ha ezek után nem juttok be az országos fordulóba, akkor nincs igazság a földön.

pankablogja 2009.10.22. 21:34:33

Hát, azt hiszem, most csalódni fog bennem a Tanárnő, ugyanis a "mit szeretnél németórákon?" kérdésre elsőnek azt írtam, hogy ping-pongozni. Aztán még írtam valamit, de nem emlékszem, hogy mit hova. De a szókincset már tavaly is próbáltam jelezni, mert speciel nekem nagyon-nagyon kicsi... Majd meglátjuk...
A Mátés ötleteket meg megfogadom!:)
süti beállítások módosítása