HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Márkus Boróka Dóra

2009.10.18. 20:44 pankablogja

 Ja-ja, ma volt a kisasszony keresztelője! Nem bírtam ki, hogy ne rakjam föl ezt a képet. Olyan aranyos, és kívételesen ezen a képen nem vörös a feje az üvöltéstől. Merthogy igen, tévedtem: mégse hagyták ki belelőle a hiszti-programot...
Elvileg a boróka, mint növény egyik jellemzője, hogy templomkertekbe ültetik. Hát a két pap nagyapával azt hiszem, illik rá a név!
És ahogy a Barnus is megjegyezte: a legidősebb és a legfiatalabb Márkus-unoka.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr751458770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2009.10.19. 07:35:12

tüneményes fénykép, és nagyon ügyes vagy, hogy fel tudtad tenni! Barnusnak 7(?) évesen nem semmi gondolkodása van!
végül milyen vallásúnak keresztelték Boróka Dórát?

pankablogja 2009.10.19. 20:44:21

Barnus most decemberben lesz 6! Azért annyira még nem öreg...!
Boróka meg asszem, evangélikus lett. De nem bízom magamban, mivel az is most derült ki számomra, hogy Manu református.
Egyébként amikor mentünk kajálni beszélgettem a Manuval, és felsorolta nekem a bolygókat. Sorrendben. Mind a 9-et. Hát én ott lehidaltam, meghaltam. Úgy gondolom, nem kéne reklámozni, hogy én nem tudnám ezt így. És a tizesátlépést is tudja. (Az 5x5-öt ugyan a Barnus találta ki, de akkor is...) Hála égnek, ezek mennek nekem is!:)

SzösziHusííí 2009.10.19. 21:47:12

ejha micsoda család :D nagyon jó lett a kép és grat h fel tudtad tenni :P
süti beállítások módosítása