HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Tanárúr-helyettes

2009.10.15. 20:16 pankablogja

Ma volt a második órám a kilencedikbe, Bogival együtt! Aranyosak voltak, amikor elkezdtek jelenteni: "Tanárúr-helyettesnek tisztelettel jelentem..." xD De remélem jó volt, élvezték, és apának nem kell újratanítania az egészet!
Voltam a tatai TV-be... Hát ezt inkább hagyjuk...
Gőzerővel készülök holnapra... ÖTÖK!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr931452713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2009.10.15. 22:00:21

bekapcsoltam a ttv-t de még csak képújság megy...

oFő 2009.10.16. 07:37:18

kedves kollegina,

amennyire távol áll tőlem Kína (km-ben és érdeklődésben is), annyira tetszett az óra. nagyon ügyesek voltatok Bogival mind a ketten, és szerintem a kis szöcskéknek eszükbe sem jutott unatkozni (ha valakinek mégis, azt lekardozom, stílszerűen eredeti hattori hanzo pengével - bár az lehet, hogy japán...). már csak arra kell figyelni, hogy óra végén ne próbáld meg szétzúzni a hatást "remélem, nem untátok halálra magatokat"-típusú megjegyzésekkel.

SzösziHusííí 2009.10.17. 00:42:20

és láttalak ám tegnap a tévébeee :P és jó volt az 5ök :))

A. Bogy · http://www.b-irodalom.blogspot.com 2009.10.17. 10:49:18

nekem sajna nincs tatai tévém. :(
de az 5tök tök jó volt. ;) :D
süti beállítások módosítása