HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

De passzív a tanulóifjúság...

2009.10.14. 20:18 pankablogja

...ugyanis mindössze 17-en(!) jelentkeztük sítáborba! Mellesleg az iskola létszáma 280fő körül mozog!:( Hetedik óta vágytam és vártam arra, hogy egyszer síelhessek a szülinapomon. Most összejöhetett VOLNA. De a diákság passzivitásának hála, ha síelni akarok, mehetek a Kőkúttal február első hetében... Annyira örültem neki, hogy végre lesz egy szülinapom, ami nem szokásosan telik, nem iskolában kell ülnöm, hanem (ha csak egy fél napot is, de) síelhetek! Azt szerintem mondanom se kell, hogy mérhetetlenül csalódott vagyok, már a bőgés határán állok. Mert hiába mondták a fiúk (akik egyébként minden sítáborban felköszöntöttek eddig), hogy előrébb hozább a szülinapomat, és megünnepeljük, de az mégse olyan:( Szóval egy világ omlott össze bennem.

A Napóleonos előadások meg hosszúak és rém unalmasak voltak. A másodikl előadó retorikailag majdnem elérte a Teremtés hetén már megismert barátunkat...xD Ráadásul, még épphogy csak megérkeztünk, amikor észrevettem, hogy Szaki Zsuzsi rám néz és megindul felém. Na, akkor megpróbáltam halál gyorsan eltűnni, de sikerült elkapnia. Merthogy nem talált senkit, aki nem fél a kamerától. Hála égnek azt már megszokta, hogy nekem előtte el kell mondania a kérdéseket, amiket fel fog tenni. Hát a közel 5 másodperces felkészülési idő után, amit kaptam, sikerült totálosan más kérdéseket prezentálnia, úgyhogy improvizáltam egy jót... Tehát nyomatékosan kérek mindenkit, hogy holnap még tévedésből se nézze a tatai TV-t!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr501450608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2009.10.14. 22:51:25

ejha na csak el ne felejtsem nézni :P

rólam meg amúgyis tudod h a tél a nemszeretem dolgok közé tartozik.bocsííí.:]

oFő 2009.10.15. 14:59:13

borzasztóan sajnálom a sítábort! lehet még jelentkezni? na nem a magam nevében kérdezem, hanem ha igen, akkor kihirdetem a németes csoportokban, hogy csak annak van esélye egyesnél jobb jegyre, aki a Krétakoros cikk hatására elmegy sítáborba. milyen ötlet? te pedig fürödhetnél a forró kakaóban...

SzösziHusííí 2009.10.15. 16:40:11

mekkora jó ötlet már :D erre majd befektetek egyszer. Kleopátra tejben fürdött, én beújítok és kakaóban fogok :P :)

pankablogja 2009.10.15. 20:10:29

:)
Az van, hogy még 25ember kellenne a refisbe, de ez annyira lehetetlen, hogy Jutka néni már le is mondta a szállást. a Kőkúthoz meg annyi hely van, ahányan vagyunk...
de az ötlet tetszik, szegénykéimnek sokba fog kerülni az a kettes:)
és várom a kakaófürdőt!
süti beállítások módosítása