HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Fizetésemelést követelek!!!

2009.10.13. 20:38 pankablogja

Igazából tök poén, hogy Rákóczi-pályázatot kéne írnom, mégis blogot szerkesztek. Azt hiszem tiszta függő lettem...:)
Első órán tartottam kiselőadást Héraklész 12 hőstettéről. A megengedett 10percből 20perc lett...XD Szerintem egész jó volt, ráadásul EGYEDÜL szereltem össze a technikát!
Aztán volt még sok kiselőadás, majd töridoga, de az szerintem könnyű volt:)
Majd szegény kilencedikesek szenvedhettek velem 45percet, Egyiptomot hallgatva. Bár látványosan nem aludtak a padon. Csak Kálmán Attila tanár úr kezdett el az óra kellős közepén telefonálni... Mi is jár a házirend megsértéséért? Illetve hol van a tanárok piros füzete?
Mondtam apának, hogy ezért a tanársegítősdiért fizetésemelést kérek!!! A hivatalos tanársegédeknek is fizetnek valamennyit, nem? Erre közölte, hogy OK, 100%-kal megemeli. Nos nem vagyok túl jó matekból, de azt tudom, ha a 0-át akármivel is szorzom, az nem változik túl sokat...
Ja, és mindezek után GO-tanárnő óra elején beszólt nekem, hogy elkéstem, pedig még csak jelző volt...:(

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr321448292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2009.10.14. 10:23:05

mit EGÉSZ JÓ VOLT??? zseniális volt! és nemcsak a többi kiselőadás fényében, hanem önmagában is, és nekem pláne hasznos, mert a lernéi hidrán kívül nem tudtam a többi hőstettet... de most hirtelen legalább nyolcat el tudnék mondani, ami a maga 66%-os arányával az érettségin már tuti négyes.

kíváncsi vagyok, milyen lesz a csütörtöki töri, és szent esküvéssel fogadom, hogy nem kezdek el rajta telefonálni, hanem odafigyelek.

fizetésemelés tekintetében egyetlen ötletem van: ne szorozzatok, hanem a hozzáadást gyakoroljátok.
süti beállítások módosítása