HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Mi így is büszkék vagyunk rátok!

2009.10.07. 20:25 pankablogja

 Azt hiszem reggel nem voltak túl jó formában a fiúk. Sajnos még a második szünetre se sikerült magakukat összeszedni.:( Úgyhogy kikaptunk 2:0-ra:( De én mindig azt mondom, hogy a jobbtól nem szégyen kikapni! És valljuk be, nem véletlenül nyerték meg tavaly is a bajnokságot!
És emebrek, jelentkezzetek sítáborba! buli lesz! Nehogy aztán ne legyünk elegen és ne tudjunk elmenni! Mellesleg megemlíthetitek a befizetéskor Jutka néninek, hogy a cikk hozta meg a kedveteket, ugyanis akkor Jutka néni jön nekem egy forró kakaóval!:) Kiiszom a vagyonából...xD

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr261434938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzösziHusííí 2009.10.07. 23:10:59

hát igen..és én pont abban a szünetben boltma kinn amikor nem történt semmi xD

SzösziHusííí 2009.10.07. 23:11:32

*voltam ..nem tudok írni xD

oFő 2009.10.08. 09:25:19

olvastam "a hét napjai"-szonettöredékedet Rimbaud stílusában, és azt hiszem, többet ér annál, hogy egy kommentben meghúzódjon valaki más blogján. lehetne vele kezdeni vagy befejezni a Rimbaud-bejegyzésedet.
süti beállítások módosítása