HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

La Mancha lovagja

2010.09.19. 19:58 pankablogja

"Az álom, mit nem láttak még,
és győzni, hol nem győztek még.
A bánatot eltűrni némán,
s ott járni, hol nem jártak még.
A vágyad nem elérhető,
de látod a távoli célt.
A lélek, csak az segít tovább,
s megnyílik a csillagos ég!
Törvényem ez, ezt követem én,
ha nincs is már remény, a hitem az él.
Az vezet tovább, s mind, ki előre néz
annak bármilyen göröngyös útja van nem lesz nehéz.
Bízom hát, mert ki céljához hű,
tudja, hogy merre lép.
Arra glória nem vár talán,
csak egy csöpp békesség.
Ha talán jobb lesz így a világ,
nem volt értelem nélkül a lét,
s a vérem nem hiába hullott!
Elértem a távoli célt.
"

Tegnap a Magyar Színházban megnéztük a La Mancha lovagja c. musicalt. Különleges alkalom volt, mert lehetőségünk nyílt egy rövid színházbejárásra is. Fölléphettünk a világot jelentő deszkákra, megnézhettük a zenekari árkot, a próbatermet, és a végén még a musical próbájára is belesshettünk.:) Ez igazi élmény volt!;) Utána volt egy kis szabadidőnk, ezalatt mi elmentünk vacsorázni. Maga a misical fergeteges volt, nekem nagyon tetszett!!! Örülök, hogy elmentem, nagy élmény marad, az biztos!;) Hazafelé lezsíroztuk az erről szóló cikket, ígéretet kaptam egy újabb adag diákbakira. A buszon sokat beszélgettem GO Tanárnővel, és mivel Geiszelhardt Tanárnőt kitúrtam a helyéről, ők ellenpartit szerveztek DéDórival. Közölte, hogy útban voltak a cuccaim, és legszívesebben kivágta volna őket az ablakon, ja, és természetesen jól kibeszéltek engem...!;) Most találkoztam az első olyan emberrel, aki komolyabban éreklődött az újság háttérmunkái iránt, és ez olyan jól esett!:) Erről jut eszembe: tudtommal ma szeptember 19-e van, szóval aki még holnap is élni akar, az nagyon hamar küld nekem cikket! Különben holnap a fél refi nem megy haza. Azt hiszem, nagyon finom és nőies voltam...
Óhh, és képzeljétek, ugyanazzal a busszal mentünk, amivel az osztálykirándulásra: Tomi megtalálta a beázásnyomot!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr922308411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása