HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Nagyonverysehrgut.

2010.09.17. 19:57 pankablogja

Életünk utolsó közös osztálykirándulása. A GPS idei célja (Pannonhalmán keresztül) Kisnyalkapuszta volt. Miután Viktor is pár perces késéssel beesett (hozta a laptopot???) Pannonhalma felé vettük az irányt, ahol megtekintettük az Apátságot. Majd az időjárás miatt egy rögtönzött Cseszneki-vár látogatás következett. A vár romjai között sétálgatva pedig úgy döntöttünk, hogy az elhalasztott túrát -lerövidítve bár, de- megcsináljuk. Így a nemvirslik nyakukba kapták a hátizsákot, és nekivágtunk! Párszor eltévedtünk, néha visszafordultunk, de végül megérkeztünk, megtaláltuk a buszunkat! Szeretem az ilyen túrákat, mert jókat lehet beszélgetni, és remek a hangulat...:) Majd tényleg megindultunk Kisnyalkapuszta felé... amíg úttest volt addig busszal, a földút kezdetétől pedig gyalogosan. Szerencsére a tulajbácsi lejött a traktorral, így a cuccainkat nem kellett cipelni. Estére megeredt az eső, na de egy refis diákot pár hektoliter víz nem gátol meg abban, hogy ne a tábortűznél süsse meg a vacsoráját! Mindenki körberajzolta a kezét, kivágta és írt rá valamit. Az elkészült tablót majd kirakjuk az osztálytermünkbe, szép kis emlék lesz! Volt néhány nagyon meg6ó.:) Ez egy nagyon szuper ötlet volt.;) Éjjel pedig megcsináltuk a direkt erre az alkalomra összeállított kvízt, melynek kérdései az elmúlt 3 év történéseiből kerültek ki. Hát nem volt könnyű... de jó volt! A csapatom aktivitása... áá inkább hagyjuk; egyes nyelvórákon is pont ilyen.xD Ezek után végignéztük / végigröhögtük a 3 év képanyagát, és beszélgettünk, meg beszélgettünk etc. ... Én negyed 5-ig emlékszem az eseményekre, akkor mentünk el lefeküdni.
Másnap... entschuldigung aznap reggel (hajnali!!!!) fél kilenckor nekiálltunk ebédet csinálni. Itt most egy kis logikai zavar figyelhető meg, de az előkészületek után megreggeliztünk. Délelőtt egy csomót beugróztunk, majd Emőke néni társasjátékával játszottunk. Kár, hogy előbb nem találtunk rá, mivel nagyon jó társas!!! Nem kell hozzá sok logika, csak őszinteség! Nekem rettenetesen bejött, szívesen játszottam volna még!!! Érdekes kérdések jöttek fel, amikre jó volt válszolni... Hát ez most egy kicsit fura lett, de aki ott volt az azt hiszem, érti mire gondolok.:)
Ebéd után sajnos go home. Elég sz¤r érzés volt tudni, hogy ez az utolsó... ráadásul az utolsó legvége...:( Mégis inkább annak kell örülni, hogy megtörtént...!
JA, és képzeljétek el, volt bennem egy kullancs!!! A lábamban...:) Azt mondják, túlélem.xD
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr762304045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Siky 2010.09.18. 18:38:30

Nem tudom, hogy te hogy vagy vele, de engem olyan szinten lefárasztott ez a kirándulás, hogy .... órát aludtam majdnem egy huzamban (le sem merem írni mennyit). Jó volt a túra meg az ebéd. Bence konyhatündér. ;)

oFő 2010.09.19. 14:30:05

Kisanna, csak diszkréten és mellékesen jegyzem meg, hogy kevésbé lett volna fáradt a társaság, ha az éjszaka bizonyos részét ALVÁSRA használja fel.
másnap én sem voltam a frissesség mintaképe, de sebaj, a kialvatlansággal együtt is jó élmény ez a kirándulás.

pankablogja 2010.09.19. 16:29:09

én teljesen friss voltam... oké, másnap aludtam vagy 12órát, de egy éjszaka kevés alvással még megy...
süti beállítások módosítása