HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Jajj, de szeretem én az infóórát...ˇˇ

2010.09.08. 09:38 pankablogja

Tegnap a hitről beszélgettünk hittanórán. Mi az a hit? Milyen fajtái vannak a hitnek? A Tanárnő azt hozta fel példának, hogy: azt hiszi, hogy év végén a Pankát megbuktatja hittanból. Hogy ez nem hit. Ez szándék és akarat. Én meg erre: azt hiszem, én meg beszélni fogok este a Miska papival.:)
Tesiórán meg fociztunk; én szemüveg nélkül, mivel nem lett teljesen jól beállítva.  Kisanna szerint jobban védtem így, hogy nem láttam semmit...xD
És tegnap volt az első németfaktom is: semmi gáz, ugyanolyan hülyének érzem magam, mint tizedik elején az új csoportban.:) Az előző szünetben megkeresett a Tanárnő, merthogy úgy látta, hogy nagyon megrettentem...xD Még bele kell szoknom, de láttam már ennél katasztrofálisabbnak a helyzetet!;)
Ja, és ma reggel a lányok 3:0-ra nyertek a 11.b ellen!!! Nájlonok forever!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr942279692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.09.09. 10:05:42

olvastam tegnap ezt a bejegyzésedet (a címet nem), és meghűlt bennem a vér: a Panka (!!!) órán (!!!) a pad alatt wapozik, és nem átall ráadásul blogot írni??? abban reménykedtem, hogy nem magyaróra volt... aztán a cím megvilágosított. :-)

ezért fontos az irodalmi műveknél is a címmel kezdeni az olvasást és a gondolkodást.

örülök, hogy felvetted a németfaktot, ügyes leszel, mint ahogy a többiek is ügyesek.

pankablogja 2010.09.09. 17:07:11

1) nincsenek olyan padok a suliban, ahol lehetne telefonozni...:(
2) nincs a telefonomon internetelérhetőség...:(
meg pad alatt blogot írni... azt azért nem merném...:D
süti beállítások módosítása