HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

"Ezek a németek mindent tudni akarnak!"

2010.09.06. 19:54 pankablogja

Németórán átmentünk a németekhez a templomba. Persze, ez nem megy csak úgy, még véletlenül se lóghatunk el egyetlen órát sem... minimum 100 mondatot kellett velük beszélni. Hát... ha beleszámolom azt, hogy: Ja. és Nein. akkor közel járunk hozzá. A németek miatt bioszórán se voltam, persze én ezt egyáltalán nem bánom, nagyon jó volt velük beszélgetni! Már amenyire némettudásom engedte...:( De elmagyaráztam nekik, hogy mi látható az iskola címerén. Még szerencse, hogy tavaly a Feke tanárnő ennyit szivatott a kérdéssel.:) Bence szavaival élve: ezek a németek mindenre kíváncsiak voltak.:)
Délután/este adtak egy fergeteges koncertet. Nekem nagyon tetszett, szerintem zseniálisan jó volt, még több ilyet!!! Az egyik kürtös bácsival már délelőtt lepacsiztam, vele a koncert után is beszélgettem, ő az egyik legpozitívabb emlékem máról. Csak a búcsúzás volt szomorú...:( Mára ennyi. Tschüß!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr102275919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása