HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Túléltem!:) És egész jó volt.;)

2010.08.23. 13:51 pankablogja

A hétvégén leugrottunk Bencével Szombathelyre. Amíg a fiúk bódét építettek az egyik kertben, Diával sétáltunk egy kicsit a Savaria karneválon. Nem volt nagy durranás, ugyanaz a baj, mint a tatai rendezvényekkel: évről évre ugyanaz, semmi változatosság... Szombat este tartottunk egy nyárzáró grillpartit, annyit ettünk hogy az nem igaz. Én sütöttem a húst, értsd: ültem a földön a grillcucc mellett és ha szóltak megfordítottam a kaját. Végül elmentünk horgászni (=fiúk), én megvertem Scrable-ben a Diát... bár lehet, hogy csak hagyta magát megverni...

Ma pedig voltam vezetni. Életemben először.:) És azt kell hogy mondjam: nem is volt rossz.;) Hazafelé már én vezettem. Ugyan a kuplungot néha el akarom felejteni, meg néha annyira koncentrálok, hogy elfelejtek levegőt venni, és ilyenkor rámszól az oktató, hogy: Vegyél levegőt! Alapvető életfeltétel! A Bence azt kérte a névnapjára, hogy hozzak neki ajándék fát és gyalogost. Hát ezt a kívánságát nem sikerült teljesítenem...:( A többit majd a Krétakorban. Ugyanis az oktatóm megkért, hogy legyen egy sorozat a jogosítvány megszerzésének menetéről, meg az élményeimről... Az ötletének ismertetését azzal fejezte be, hogy fényképezőgépet is hozott... Szóval egyszerre két blogot is írok!:)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr912241162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.08.24. 09:36:28

a tizenévesek érdeklődési körének egyik központja a vezetés és a jogosítvány, szóval oktatód ötlete a cikksorozatról abszolút helyénvaló és támogatandó. levegőt venni pedig kell, ebben is igaza van az oktatódnak. okos és tapasztalt ember lehet...

úgy látszik, a múlt szombat mindenki számára jó bulit hozott :-)

lassan készíthetjük a szívünket a találkozásra - utoljára iskolai keretek között.

pankablogja 2010.08.24. 13:25:46

ne is mondja a Tanárnő... elég szomorú, hogy megint itt az ősz... ráadásul az utolsó év...:( (vagy valami másra utalt a Tanárnő?)
úgy néz ki második vezetésem alkalmával megtapasztalhatom a zuhogó esőben rutinpályán forgolódást. király lesz! :S

Csabazs 2010.08.24. 19:55:32

És majd linkelünk a Kadét oldalára ;)

Siky 2010.08.25. 13:34:36

Simán jöhetnél matekfaktra. Ott úgysem kell levegőt venni, mert akkor megbuksz. :P

SzösziHusííí 2010.08.30. 00:25:33

kinél vezetsz Pankaaa ? :D
süti beállítások módosítása