HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Lagzitól kreszvizsgáig.

2010.08.11. 16:12 pankablogja

Talán onnan kellene kezdenem, hogy túléltük az intenzív törit.:) Az utolsó nap számomra halál volt, de legalább még élek. A pénteki töri után szinte rögtön indultunk Püspökladányba. Késő estére sikerült is megérkeznünk, s az ottani rokonok természetesen egy rögtönzött "kislakodalommal" vártak minket. A két nap alatt megtanultam, hogy nem szabad teljesen kiinni a poharad, mert rögtön újratöltik... A lagzi másnap volt, egy polgári esküvő után. (Ha információim nem csalnak, nem csak mi esküvőztünk a 7végén.;) zárójelbezárva) Hát én még annyi süteményt nem láttam egy helyen, pedig azért már megéltem egyet s mást... Igazi alföldi lakodalom volt: székelykáposztával és birkapörkölttel. Maga a mulatság is jó volt, a zenét leszámítva (az uncsi volt), meg hogy az átlagéletkor... na, nem 17év volt.;) Ennek ellenére végigtáncoltuk Jóska bácsival a gyertyafény-keringőt... pontosabban végigimitáltuk...:) Összességében jó volt, hazafelé a kocsiba alig fért el a sok ennivaló és sütemény... A legpozitívabb élményen talán a határtalan vendégszeretet megtapasztalása volt.:) Ja, meg Zoliékkal lottóztuk Püspökladányban, megbeszéltük hogy negyedeljük az összeget... gondolom nem nyertünk... vagy csak sunyi módon nem szólt  nekünk???
Haza csak Budapestig mentünk, ott aludtunk egy éjszakát, vagy egy fél éjszakát? Hajnali fél7-kor keltettek, hogy indulnunk kell. Szegeden végre élőben is láttam olyat, hogy a villamos a körforgalmon megy keresztül.:) Amúgy kitágították a szemem (utálom) és új szemüvegem lesz. Közben fagyiztunk is, oda még vissza akarok menni, az nagyon jó volt!!! Viszont az utána következő dolog az sokkolt: amikor visszamentünk a klinikára a doktornő közölte, hogy nyugdíjba megy, ezért legközelebb már csak a magánrendelésére tudok menni.:( A dokinéni kb negyvennek néz ki, de csak azért olyan soknak, mert 17éve ismerem. Apával utánaszámoltunk... és végülis kijött az a nyugdíjkorhatár, de maradandó traumát okozott... A vendégszeretetet nem ragozom tovább, hasonló mint fentebb, csak itt nem jár mindenkinek.
Mindezek után, nehogy unatkozni támadjon kedvem: ma volt a kreszvizsgám. 75pontból 73mal megvan.:) De vezetni csak 23-án kezdek, addig nem volt időpont... úgyhogy akkortól mindenki csak saját felelősségre közlekedjen a városban!
Ja, beszereltek valami új netet a házba, elvileg sokkal gyorsabb, mint az eddigi... azóta könyörgök a gépnek, hogy meg tudjam nézni az emailjeimet... bár apa szerint csak a Windows hányta össze magát. De hála égnek a Bence ideengedett a sajátjához, így tudtam írni pár sort. Viszlát legközelebbig!
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr132214884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Siky 2010.08.11. 18:28:19

Hol fagyiztatok? A Kis Virágban? Mert az tényleg jó. =)
Jó, hogy szóltál, mikortól kell vigyázni. Majd észben tartom. ;)

Siky 2010.08.11. 18:32:43

Hol voltatok fagyizni? A Kis Virágban? Mert az tényleg jó. =)
Jó, hogy szóltál, mikortól kell vigyázni. Ezt megjegyzem. ;)
Am. a blogod sokszor nem akarja megjeleníteni amit írok. :S

oFő 2010.08.11. 20:24:37

na gyönyörű, megvárja a nyári szünet végét, akkor kezd el vezetni! hogy a tanárok még véletlenül se legyenek biztonságban! vajon mikor járok jobban, ha leviszem a biciklimet Tatára, vagy ha gyalog próbálok meg közlekedni? egyébként meleg gratulációk a kreszvizsgához; ha a többi is ilyen hibaszázalékkal fog menni, akkor igazán büszke lehetsz magadra, és esélyed lesz megdönteni a "nők nem tudnak vezetni"-tételt.
az utalást értettem, sok puszi mindenkinek:
Gálné

pankablogja 2010.08.12. 10:07:45

Nem, nem a Kis Virágban, hanem mellette! Fölhívtam és megkérdeztem apát... A komment meg nem jelenítéssel nem tudok mit csinálni, legfeljebb megfenyegetem a blogot... Hadd idézzek egy klasszikust: a rendszer nagy, én pedig kicsi vagyok.
Én már előbb el akartam kezdeni vezetni, csak nincsen előbb időpont...:S Aztán majd meglátom, ki kap kegyelmet és kit ütök el...;)
Ja, Tanárnő figyelmébe ajánlom soxeretettel a 12-es kötelező olvasmányos lap hátulját: Tomi unatkozott egyik törin... Remélem nem semmisíti meg valami romlott erkölcsű ember szep... mármint őszig.:) Egy műalkotás az irodalom(órák)ról Gál Pantinénak... mintha valami ilyesmit mondott volna a művész úr...;)

gyongy1992 2010.08.18. 11:49:01

Hol csinálod a jogsit? (Lehet, hogy már kérdeztem)....Kadét?
süti beállítások módosítása