HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Egyet nézek és kettőt látok?

2010.07.27. 19:52 pankablogja

...kérdezte apa a Fohner-ikrek keresztelője előtt.  Nem. Kettőt néz és kettőt lát. Elég negy traumaként élte meg akkor, hogy észrevehetően különböznek: külső és belső tulajdonságokban is.
Anya addig nyaggatott, amíg ma elmentünk szalagavatós ruhát nézni. Szerelem volt első látásra, ennek ellenére vagy egy órán keresztül próbálgattam a különböző ruhakölteményeket. Végig kitartottam az első mellett. De ami a legnagyobb élmény volt számomra, hogy utána megnézhettük az ikreket!:) Még majdnem egy újabb órát babázhattunk anyával.:) Nálam volt az Adél, anyánál a Sára. Én nagyon-nagyon élveztem, mert már elég régen foghattam ilyen kicsi babát. És jól kijöttünk Adéllal, egész végig mosolygott, plusz a végén megjött a hangja is.:):):) Ja, meg a szemüvegem neki is tetszett...;) Kár, hogy csak novemberben kell legközelebb ruhapróbára mennem...
Délután átjött Tatára a Dóri meg a Réka. Végigjártuk (és végigkóstoltuk) a város cukrászda és kávézó alkalmatosságait. Örültem, hogy tudtam velük egy picit találkozni, jó volt beszélgetni, bár mostanában több alkalmunk nem nagyon lesz, mert a Dóri nem lesz itthon egy napot sem... de a Rékával majd gondolunk rá!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr12180680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankablogja 2010.07.27. 20:19:40

Ha anya nem lenne...várhatnál tavaszig a babázásra! ;)

pankablogja 2010.07.27. 20:24:50

hé, nem ér az én nevemben kommentet írni!!!

oFő 2010.07.28. 12:38:42

a lelkes blogolvasót meg itt hagyod részletek nélkül: MILYEN A RUHA???

pankablogja 2010.07.28. 21:45:16

hát igen, pont EZT akartam elkerülni. De azért megpróbálom:
1) fehér (ki hitte vola)
2) szép
3) mell alatt van egy kis masnija, azt hiszem, abba szerettem bele (de nem csicsás)
4) hát ezt a DéDórinak se tudtam jobban elmagyarázni, de a felsőrésze ilyen hosszanti... na, olyan hatása van, mint azoknak a gyűrt blúzoknak, csak más... szóval hosszanti redős... ez nagyon gáz volt???
5) a szoknyarésze meg tizenvalahány részből van összevarrva, úgyhogy elég nagy... szegény attila
6) ja és a szoknyán, meg a felsőrészén is vannak virágmotívumos hímzések... elég nagyok, de szerencsére még nem a csicsa kategória
7) egyébként egyberuha
Ja, a nagy babázás eredménye meg az lett, hogy elfelejtődött a méretvevés...;)

SzösziHusííí 2010.07.31. 01:29:22

szép lehet^^ el kéne kezdeni ruhát nézni? xD

úúú és ortobelloztatok is? x)

pankablogja 2010.07.31. 15:53:41

hát szerintem még nagyon időbe vagy, mert a refin kívül senkinek sincs novemberben szalagavatója...
nem, az ortobellot én nem szeretem:( bocsiii;(
süti beállítások módosítása