HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Tekila

2010.07.26. 09:46 pankablogja

Tegnapelőtt felvittük Tekilát (=teknős neve by Dávid) az állatkertbe. Viccesen nézhettem ki Szüszi macskaketrecével a kezemben fél Budapesten keresztül... mert abban szállítottuk Tekilát. Szegény teknősbrekuszt eléggé megviselhette apa vezetési módja, egész úton csúszkált szerencsétlen a műanyag macskakosár alján a csomagtartóban. De talán jobb lesz neki ott az állatkertben, tudnak rá figyelni, és tudnak vele foglalkozni.
Ha már egyszer fel kellett mennünk Budapestre csináltunk egy kis kiruccanást is. Előszőr megnéztük a Drágán add a rétedet c. filmet. Én csak ajánlani tudom; akinek van ideje és rendelkezik egy kis humorérzékkel, az nézze meg, érdemes! Ugyan a célközönség az valószínű az általános iskola, én ennek ellenére végigröhögtem a filmet (pedig ilyen nem nagyon szokott előfordulni)! Aztán még vásárolgattunk egy kicsit, majd átmentünk a lakásba, ahol apa lenyírta a füvet a "birtokunkon" (5m²-es terasz). Addig én a kreszteszteket gyűrtem több-kevesebb sikerrel... Ha lesz egy kis időm augusztusban, akkor fel fogok menni a lakásba pár napra, és császkálok egyet Budapesten.:) Ja, nem utolsó szempont, hogy Budapesttől sokkal közelebb van Dunaharaszti, mint Tatától!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr152176584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fati/ma 2010.07.26. 16:38:05

Apa vezet vagy korcsolyázni tanítja Tekilát?
No persze, amikor az állatkerti átvevő biztonsági őr néni ránézett Tekilára azt mondta, nőstény.
Honnan tudta? Azt mondta, a körmeiről...
Hogy-hogy? Csak nem lakkozva voltak?
Másfelől:
Apa ügyes, ha a teraszon is füvet nyír...
De Te nagyon ügyesen ünnepelsz, ha ennyi örömet szerzel másnak, mint amit a blogod olvasása jelent.

Siky 2010.07.26. 21:49:33

Jó név a Tekila (én qu-val írnámxD). Meg persze az Anna is: boldog névnapot! ;)
Tényleg, nem tudsz valamit a töris 'továbbképzésről'? Mert ha lenne, akkor néha ki kéne nyitnom a könyvet, mert eddig annyiszor néztem bele, mint tavaly a bioszba (inkább nem írom le, az mennyi volt). =)
További szép nyarat és sok bejegyzést, amihez írhatok!

pankablogja 2010.07.26. 22:16:02

áá... ez nem ér...!!! én akartam írni a Te blogodra, de megelőztél! Azért boldog névnapot neked is!:)
Elvileg lesz, de többet még nem tudok róla.
süti beállítások módosítása