HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

A lelkes blogolvasóknak:---> még várnotok kell!:(

2010.06.19. 17:43 pankablogja

Hát igen. Ma van június19-e. Eredmény meg sehol. Bár most már olvastam egy rövid hírt a TELC honlapján, hogy technikai okok miatt csak hétfőn lesznek fönn az eredmények.:( De legalább nem feledkeztek meg rólunk... Úgyhogy várjatok türelemmel, jobbat én sem tudok tenni!!!

Holnap évzáró. Ez olyan gáz, hogy ilyen hamar elment 3 év. A Jancsi mindig azt mondta/mondja, hogy ezek az élet (egyik) legszebb évei. Azt hiszem igaza van. Nem azt mondom, hogy mindig könnyű, meg örömteli, de összeségében szép évek...;)

Ja és, még nem is írtam! Úgy néz ki, hogy a Zoliéknak kislányuk lesz!!!:) Tök jó lenne, mert akkor azon az oldalon 2:1 lenne az arány, ha jól számolom, akkor a lányok pontosn 100%-kal lennének többen! Persze lehet, hogy hülye vagyok az ilyet kiszámolni, tegnap egyetlenegy K.A. elég rendesen belegyalogolt a lelkivilágomba, amikor közölte, hogy a töri meg a nyelvek mellé válasszak egy RENDES tantárgyat is, mert semmire nem fogom így vinni. Erre én: akkor leszek kukásautóvezető!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr732094012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.06.22. 10:31:03

én már mindent tudok eredmények tekintetében, és örömmel gratulálok nyelvvizsgához, érettségihez! ügyes voltál! - remélem, a többieknek is olyan jól fog menni a szóbeli, mint neked.

pankablogja 2010.06.22. 11:51:13

akkor már most többet tud a Tanárnő, ugyanis az érettségit én még nem tdom, csak érzem...:)
de azért megírtam hivatalosan is a nyelvvizsgát: Kisannának és Anitának, mert ők kérték. persze, másnak se kell becsuknia a szemét...xD

SzösziHusííí 2010.07.02. 18:00:22

rendes tantárgy.....-.-" áááá xD
kukásautósnéni az király..tudsz egy kézzel szörfölni a szélben az autó hátulján..egyszer kajakra kipróbálnám :D xD
süti beállítások módosítása